جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
10-49.jpg

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان این که مسئولیت حوزه علمیه تهران بسیار سنگین است، گفت: حوزه علمیه تهران در بین حوزه های علمیه کشور جایگاه ویژه ای دارد و از این حوزه انتظار می رود، نیروهای نظام را تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، در مراسم معارفه قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران که امروز با حضور مدیر و معاونین این مرکز برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه علمیه استان تهران، گفت: حوزه علمیه تهران در بین حوزه های علمیه کشور جایگاه ویژه ای دارد و از این حوزه انتظار می رود، نیروهای نظام را تامین کند.

وی با بیان این که تربیت نیروهای مورد نیاز نظام رسالت حوزه انقلابی است، ادامه داد: باتوجه به این جایگاه و اهمیت آن، در استان تهران باید برنامه خاص و ویژه ای داشت. در شرایط حاضر ما فرصت آزمون و خطا نداریم و باید برنامه های خاصی تهیه نمود و با هماهنگی و همفکری به پیش رفت.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان ضمن بیان اینکه استان تهران مورد رجوع مجامع علمی، فرهنگی و سازمان های مختلف است، اظهار داشت: به دلیل این محل رجوع بودن، مسئولیت حوزه تهران بسیار سنگین است لذا باید سطح مدیریتی حوزه تهران را بالا ببریم و در این راستا با توصیه حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور برای مدیریت استان تهران پست قائم مقامی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار از مدیریت استان تهران این هست که کارهایی در سطح ملی انجام دهد، لذا برای قائم مقامی، فردی توانمند با سابقه مدیریتی خوب در مجامع مختلف و در رده های مختلف پیشنهاد شد که با حضور جهادی ایشان ان شاءالله گام های موثری در زمینه رشد کمی و کیفی طلاب داشته باشیم و قدرت مدیریتی مجموعه را با همت ایشان بالاتر و قوی تر ببینیم.

گفتنی است؛ در این مراسم معصومه سادات صادقی که در کارنامه ۲۸ ساله خود فعالیت در مدیریت مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر؛ تدریس علوم حوزوی در مدرسه علمیه زینب کبری(س)، مسؤولیت نظارت و ساماندهی فرهنگی حوزه علمیه استان های تهران، سمنان و قزوین و همچنین مسؤولیت های اجرایی به عنوان معاون امور اجتماعی، مشارکت های مرکز امور زنان خانواده ریاست جمهوری، مشاور وزیر کشور و مدیر کل امور بانوان خانواده وزارت کشور را برعهده داشته است هم اکنون به عنوان قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران معرفی شد.

خبرنگار: فاطمه فرح زادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha