جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
13آبان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۶۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: انقلاب اسلامی ایران با تأسی از انبیا و نهضت عاشورا در مقابل استکبار می ایستد و ملت ایران تمام نفرت خود نسبت به استکبار جهانی را روز سیزده آبان به منصه ی ظهور می گذارد.

وی با اشاره به این که  رسانه های معاند در صددند تا با ارائه تصاویر نادرست از حقایق جهان مسیر ملت ها را منحرف کنند؛ توصیه کرد: مسئولان و معلمین در مدارس و روحانیون در حوزه و مساجد و اساتید در دانشگاه ها و همچنین صدا و سیما باید جامعه را آگاه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با یادآوری آغاز تحریم ها از ۱۳ آبان سال گذشته از سوی آمریکا، گفت: در سالروز این مسئله ملت ایران با حضور هر چه باشکوه تر خود در صحنه، مقاومت خود را به دید جهانیان می گذارد.

حجت الاسلام فخرالدینی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با دعوت از آحاد اقشار مردم غیور، ولایی و بصیر استان برای حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان سال جاری، به اطلاع می‌رساند این راهپیمایی صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه در ۶۰ نقطه استان و در شهر یزد رأس ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده برگزار می شود.

برپایه این گزارش، مسیر شماره یک: میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه شهدا و میدان امیر چقماق و مسیر شماره دو: چهارراه بعثت، خیابان قیام، چهارراه شهدا و میدان امیر چقماق اعلام شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha