جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
13 ابان ماه

حوزه/ جوانان و نوجوانان فهیم و بصیر ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته نشان داده‌اند که در عرصه‌های حماسی و تاریخ ساز همواره در کنار ولایت فقیه، ایفای نقش کرده و تأثیرات عمیق خود را در تاریخ سازی نیم قرن اخیر میهن اسلامی به نحو احسن بر جای گذاشته‌اند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه ای آورده است: روز ۱۳ آبان روز تجلی استکبار ستیزی و انزجار همه مردم ایران از سیاست های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

جوانان و نوجوانان فهیم و بصیر ایران اسلامی در طی ۴۰ سال گذشته نشان داده‌اند که در عرصه‌های حماسی و تاریخ ساز همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس،دوران مبارزه با داعشی ها ، دوران شکوفایی و موفقیت‌های پی در پی و صدور پیام صلح و امنیت آفرینی در لباس مدافعان حرم همواره در کنار ولایت فقیه، ایفای نقش نموده و تأثیرات عمیق خود را در تاریخ سازی نیم قرن اخیر میهن اسلامی به نحو احسن بر جای گذاشته‌اند .

دشمن با درک نقش آفرینی جوانان و نوجوانان میهن اسلامی در این تمدن سازی معاصر انقلاب اسلامی تمام هجمه ها را به سمت آنان نشانه رفته و می کوشد تا با شبیخون های فرهنگی، ایجاد تشکیک در گذشته به یادگار مانده از پدران و مادرانشان، مشکل آفرینی های متعدد از جمله تحریم های اقتصادی در مسیر رشد و پویایی آنان خلل وارد نماید اما مکتب اهل بیت علیهم السلام و مهدویت همواره در کنار رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله) راهگشای آنها بوده و موانع پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری از پیش پایشان بر می چیند.

۱۳ آبان تجلی اراده جوانانی است که خود را در کنار ولایت فقیه از آفات زمانه ایمن نگهداشته اند. این روز که همزمان با وقایعی چون تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه ، شهادت دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست نشان از موقع شناسی و تیزبینی این قشر در برابر دسیسه ها و نیرنگ های آمریکای جنایتکار است.

اینک استکبار جهانی با چهره ای عریان تر از گذشته سیاست های توسعه طلبانه خود را در قالب ایجاد امپراطوری نوین جهانی برای به نابودی کشیدن تمام ارزش های والای الهی و انسانی در کنار به تاراج بردن ثروت های ملی کشورهای دیگر فریاد می زند.

فرزندان این مرز و بوم با نصب العین قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه آتی عمر پر برکت انقلاب اسلامی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ گردیده ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان تمام ظرفیت فکری و علمی خود را برای تحقق آن به کار گرفته اند تا جامعه ای صالح، پیشرفته، مملو از امنیت و مقتدر در سطح جهان را به منصه ظهور برسانند و به خون پدران و مادران و برادرانی که جان خویش را در میدان اراده و ایمان هدیه داده اند در مقابل مستکبرین صف آرایی نمایند.

راهپیمایی امسال ۱۳ آبان فریاد تمام آزادی خواهان جهان در اعتراض به خونریزی های سفاکانه دولت ایالات متحده و هم پیمانان آن به ویژه فرزندان نا مشروع آنان در منطقه همچون رژیم اشغالگر قدس و آل سعود است.

این اداره کل نیز همچون سالهای گذشته در کنار نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به پاسداشت حرمت خون شهدای دانش آموز و دانشجو در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرده و انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش می گذارد.

در همین راستا ادارۀ کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان بیانیه از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه استان به ویژه روحانیت معظم ، خانواده های محترم
شاهد و ایثارگر ، هیئات مذهبی و تشکلهای دینی ، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی – دینی ، فعالان قرآنی و عموم مردم غیور استان می خواهد تا ضمن بیعت مجدد با آرمانهای والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بار دیگر هم صدا با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمائی پر شکوه و پر افتخار ۱۳ آبان شرکت نموده حماسه دیگری خلق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha