جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست حوزه علمیه

حوزه/ استاندار خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت اهتمام ویژه به مدارس علمیه، گفت: باید موانع تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه علمیه با رویکرد حل مشکل و هم‌افزایی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، امروز با حضور محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی و معاونین، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و شهرداری مرکز استان نشستی به‌منظور رفع موانع تکمیل پروژه‌های عمرانی سفر مقام معظم رهبری در بخش حوزوی برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام، حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه استان ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در بخش حوزه علمیه، برخی مطالبات استانی حوزه علمیه را مطرح کرد و گفت: هم‌زمان با ارتقای محتوایی حوزه ازنظر علمی، پژوهشی و تبلیغی و نیز به جهت کمی در رشد تعداد متقاضیان ورود به حوزه علمیه بعد از سفر مقام معظم رهبری، لازم است برای توسعه زیرساخت‌های فیزیکی مدارس علمیه خراسان شمالی، نهادهای متولی همکاری لازم را داشته باشند.

 استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به استان ارتقای کمی و کیفی حوزه علمیه خراسان شمالی است، خاطرنشان کرد: باید موانع تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به استان با هم‌افزایی و با رویکرد حل مشکل برطرف شود.

گفتنی است، در سفر مقام معظم رهبری (حفظه الله) به خراسان شمالی در مهرماه سال 91 درمجموع ۱۵ پروژه عمرانی اعم از احداث و تکمیل استادسرا و مدارس علمیه به استان اختصاص یافت که تاکنون از این تعداد 10 پروژه به بهره‌برداری رسیده و تعداد پنج پروژه نیز با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد در حال تکمیل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha