پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، سیزدهم آبان ماه را یاد آور استقلال خواهی ملت ایران معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر علیرغم همه فشارها و تحریم های آمریکا، هیچ گاه حاضر نشد به خواسته های نامشروع غرب تن دهد.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به فرا رسیدن سیزدهم آبان، این روز را تجلی وحدت ملی در مقابله با استکبار جهانی دانست.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه یاد آور اقدام تاریخی جوانان انقلابی کشورمان در تسخیر لانه جاسوسی است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی ضربه محکمی بر امپریالیسم جهانی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را دشمن نخست ملت ایران در چهل سال اخیر دانست و تصریح کرد: این کشور مستکبر و ظالم جهان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر چه در توان داشته جهت مقابله و تضعیف نظام اسلامی به کار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، سیزدهم آبان ماه را یاد آور استقلال خواهی ملت ایران معرفی کرد و بیان داشت: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر علیرغم همه فشارها و تحریم های آمریکا، هیچ گاه حاضر نشد به خواسته های نامشروع غرب تن دهد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که رمز پیشرفت و توسعه کشورمان در چهار دهه اخیر را ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و گفت: آمریکا نمی تواند با تحریم، تهدید و فشار ملت ایران به پای میز مذاکره بکشاند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه تنها متعلق به دانش آموزان و دانشجویان نیست، بیان داشت: بلکه هر ساله در چنین راهپیمایی باشکوهی آحاد ملت ایران برای اعلام خشم و انذجار خود از سیاست های آمریکا به صحنه می آیند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی فردا بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند، گفت: این مردم با بصیرت و انقلابی در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال بار دیگر ثابت خواهند کرد که با ایستادگی و مقاومت خواهند توانست آمریکایی ها را شکست دهند.

وی با تأکید براین که استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این فرهنگ اصیل انقلابی و دینی همواره در کشورمان زنده و پویا خواهد ماند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز فرهنگ استکبار ستیزی در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است، افزود: بسیاری از ملت های جهان، با الگو گرفتن از فرهنگ ظلم ستیزی ملت ایران در برابر نظام سلطه ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha