جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: زمانی اسلام در حاشیه بود؛ اما انقلاب اسلامی، اسلام را از حاشیه به متن زندگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما آورد؛ به همین دلیل باید قدر این موقعیت را بدانیم و هر چه می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسئولان استانی، با اشاره به اینکه همه ما باید خون آورد شهدا را پاس بداریم، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با الگو قرار دادن امام حسین (ع) و قیام عاشورا همواره آماده جان‌فشانی در مسیر اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه این مردم مؤمن با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت امام حسین (ع) و یارانش، همیشه خود را آماده شهادت در راه اسلام و قرآن می‌دانند، افزود: مردم مسلمان و انقلابی ما برای ترویج ارزش‌های الهی و دینی و اعتقادات خود بی‌معطلی حاضرند از جان و مال خود بگذرند تا حکومت و تمدن اسلامی زنده بماند و ندای اسلام به گوش تمام جهانیان برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه گفت: خوشبختانه ما امروز ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که دوران عزت اسلام بوده و دوران غربت اسلام تمام شده است؛ ازاین‌رو باید قدر این دوران را بدانیم.

وی افزود: زمانی اسلام در حاشیه بود؛ اما انقلاب اسلامی اسلام را از حاشیه به متن زندگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ما آورد؛ به همین دلیل باید قدر این موقعیت را بدانیم و هر چه می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: مردم ما همیشه در صحنه بوده و برای انقلاب و نظام اسلامی کم نگذاشته‌اند؛ ازاین‌رو شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مردم استان خراسان شمالی هم در تمام برهه‌های زمانی چه در انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس با قناعت، تدین، مقاومت و شجاعت حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: حضور جانانه مردم این استان در عرصه‌های انقلابی و ملی ازجمله سفر رهبری به این استان که حضور با بصیرتی بود، گواه این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خاتمه با تأکید بر اینکه نیروهای انقلاب اسلامی ایران باید همواره هوشیار و به‌روز باشند، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره در تلاش هستند تا با هر ترفندی و با هر فناوری ضربه‌ای به بدنه نظام جمهوری اسلامی وارد کنند؛ ازاین‌رو نیروهای نظام جمهوری اسلامی باید این مسئله را مدنظر قرار داده و خود را در مقابل دسیسه‌های این نظام به‌روز و قدرتمند از پیش نمایان سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha