جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بابلسر

حوزه/ حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از آرمان های اصیل انقلاب فاصله نخواهند گرفت، خاطرنشان کرد: تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، امروز در دیدار جمعی از مسئولان با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی،  این اقدام دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) را پاسخ محکمی به دخالت ها و توطئه های آمریکایی ها علیه کشورمان دانست.

وی با بیان این که آمریکایی ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دخالت مستقیمی در امور داخلی کشورمان داشتند، افزود: اما پیروزی انقلاب اسلامی، همه طراحی های آنها در داخل و خارج را به بن بست کشاند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که آمریکایی ها از هر فرصتی برای نفوذ در کشورها استفاده می کنند، بیان داشت: سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف جهان به محلی برای جاسوسی تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) در اقدامی ماندگار و ارزشمند، به سال ها دخالت و توطئه آمریکایی ها در ایران پایان دادند، افزود: تسخیر لانه جاسوسی ضربه ای سنگین از سوی ایران اسلامی به آمریکایی ها بود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که استکبار ستیزی فرهنگی ماندگار در ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با همین اصل مهم پایه گذاری شده و امروز نیز این فرهنگ انقلابی به یک گفتمان جهانی در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان انقلابی کشورمان هر ساله همزمان با سیزدهم آبان ماه با حضور خود در یک راهپیمایی عظیم و میلیونی بر تقویت فرهنگ استکبار ستیزی ملت ها تأکید می کنند، بیان داشت: به طور حتم راهپیمایی امسال سیزدهم آبان ماه نیز به یک حماسه عظیم و ماندگار در تاریخ کشورمان تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به این که با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران زنده و پویا است، خاطرنشان کرد: دشمن در طی سال های اخیر تلاش کرده تا این فرهنگ در کشورمان کمرنگ شود، اما با هوشیاری و بصیرت ملت ایران این فرهنگ اصیل انقلاب همچنان پررنگ است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی تسلیم نشده است، بیان داشت: این مردم با بصیرت و هوشیار، با تکیه بر همین روحیه و فرهنگ در برابر زیاده خواهی های دشمن نخست خود ایستاده اند.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از آرمان های اصیل انقلاب فاصله نخواهند گرفت، خاطرنشان کرد: تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی امسال در این روز باید متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود، یادآور شد: آحاد مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن سیزده آبان، فریاد ظلم ستیزی و استکبارستیزی سر دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha