چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصویر آرشیوی سردار آقاخانی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه قرارگاه 19 دی باید تکلیف دستگاه‌ها را در حوزه حجاب و عفاف مشخص کند، گفت: نیروی انتظامی در حوزه حجاب و عفاف رسالت برخورد با هنجارشکنان را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سردار عبدالرضا آقاخانی، امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام دستگاه قضایی در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله دانشگاه‌ها و اتحادیه‌ها نقش‌های مهم نظارتی و فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند که باید به دنبال اجرای نقش خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه ۱۹ دی باید تکلیف دستگاه‌ها را در حوزه حجاب و عفاف مشخص کند، اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه حجاب و عفاف رسالت برخورد با هنجارشکنان را بر عهده دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه آموزش و توجیه منطقی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیاری برخوردار است، مطرح کرد: اگر ظرفیت‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند می‌توانند یک اقدام تاثیرگذار را رقم بزنند اما یک دستگاه و چند مجموعه محدود به تنهایی نمی‌توانند حرکت گسترده‌ای را رقم بزنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha