جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح اهواز‍

حوزه/ پاسداران و بسیجیان سپاه خوزستان، در بیانیه‌ای بیان کردند: ما پاسداران و بسیجیان همگام با مردم شریف و هوشیار خوزستان ضمن گرامی داشت این روز به یادماندنی یکبار دیگر به دشمنان تأکید می‌کنیم که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست و تنها راه رهایی «قیام علیه ستم‌پیشگان و جهان خوران» می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، به نمایندگی از پاسداران و بسیجیان سپاهی، به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر و تأکید کرده است؛ سیزدهم آبان تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز مقابله حق و باطل است.

در ادامه این بیانیه آمده است: یک سال پس از شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه و درست در سالروز ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸، ایران اسلامی شاهد جلوه دیگری از رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود، به‌طوری‌که در این روز یک‌باره به حیات سیاسی مملو از خباثت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از انقلاب اسلامی دائماً به فتنه‌انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی ایران مشغول بودند به گروگان گرفته شده و لانه پر از فساد و جاسوسی آنان که به‌اشتباه (سفارت) لقب گرفته بود تعطیل گردید.

سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در این بیانیه، تأکید کرده است: اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگان‌گیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید تنها در یک حادثه سیاسی در حد تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که در خاورمیانه و سطح جهان در جهت عریان ساختن ماهیت پنهان‌شده زمامداران واشنگتن و سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوسته بود.

همچنین در ادامه این بیانیه، سیزدهم آبان ماه به عنوان خاطره‌انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی خوانده شده که شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر دیده باشد.

بر اساس این گزارش، سپاه خوزستان در ادامه بیانیه با اشاره به اینکه سیزدهم آبان ماه سالروز انقلابی بزرگ‌تر و سالگشت تبعید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و روز دانش‌آموز است، تصریح کرده؛ هریک از این مناسبت‌ها خود کافی است که نظرها را به خود برگردانده و دیده‌ها را خیره کند. در سالگرد سیزدهم آبان که استکبار جهان با فتنه در بین مسلمین و راه‌اندازی گمراهان تکفیری و خائنین درصدد است تصویری زشت از اسلام ارائه دهند و با کشتار مسلمین در سراسر منطقه بلوا و آشوب بپا کرده‌اند برماست که با هوشیاری از ولایت‌فقیه و سیزدهم آبان، حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

لازم به ذکر است، پاسداران و بسیجیان در پایان بیانیه تأکید کرده‌اند؛ ما پاسداران و بسیجیان همگام با مردم شریف و هوشیار خوزستان ضمن گرامی داشت این روز به یادماندنی یکبار دیگر به دشمنان تأکید می‌کنیم که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست و تنها راه رهایی «قیام علیه ستم‌پیشگان و جهان خوران» می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha