جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوم الله ۱۳ آبان

حوزه/ معلم نمونه کشوری تفهیم معنای شعارها به دانش آموزان را از وظایف معلمان دانست و گفت: قشر فرهنگی ما نباید به شعار صرف بسنده کرده بلکه باید ناطق و گویای اهداف و عملکرد استکبار جهانی باشند.

صدیقه سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به واقعه روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار داشت: برانداختن حاکمیت و تضعیف نظام اسلامی از اهداف مهم استکبار جهانی بوده که برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته و تاکنون از هیچ‌گونه اقدامی علیه نظام اسلامی فروگزار نکرده است.
معلم نمونه کشوری بابیان ماهیت آشکار استکبار تصریح کرد: با افشای چهره استکبار جهانی در این روز تاریخ‌ساز عملاً حاکمیت و عملکرد استکبار به نقطه صفر رسیده و ماهیت اصلی آن برای همه ملت‌ها به اثبات رسید؛ امروز نمی‌توان نسبت به این روز مهم بی‌تفاوت عمل کرد.
وی تفهیم معنای شعارها به دانش آموزان را از وظایف معلمان دانست و گفت: معلمان ما نباید به شعار صرف بسنده کنند اگرچه در کتب درسی به‌صورت کاملاً مشخص به این‌گونه مسائل پرداخته نشده اما در این میان قشر فرهنگی ما باید ناطق بوده و اهداف و عملکرد استکبار را به‌وضوح تشریح کنند.
سعادتمند افزایش آگاهی دانش آموزان را در کاهش بسیاری از مشکلات مهم تلقی کرد و افزود: با الگو گیری و بیان اهداف و آرمان‌های انقلاب و گسترش آشنایی بافرهنگ دینی و اسلامی ما و فرهنگ غرب و شناسایی ماهیت و چهره واقعی استکبار به دانش آموزان را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
این معلم نمونه کشوری بالا بردن روحیه ولایتمداری و فرهنگ انتظار در دانش آموزان را از وظایف مهم قشر فرهنگی دانست و یادآور شد: عجین شدن زندگی بارنگ اسلامی و آگاهی نسبت به واژه ظلم‌ستیزی و شناساندن ظواهر و باطن زندگی از دیگر اقدامات آموزشی و پرورشی معلمان خواهد بود.
وی در ادامه افزود: امروز که بیداری ملت‌ها غوغا به پا کرده، دشمن از هر راهی برای تضعیف ایمان و اسلام واردشده، اما غافل از این است که در کنار هر ریزش، رویشی هم وجود دارد حال در این میان با آگاهی دانش آموزان و هدایت آن‌ها به سمت ایمان و کسب تقوا به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.
 

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha