پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام توسیرکانی

حوزه/ حجت الاسلام توسیرکانی، وحدت و همبستگی را یکی از راه های مهم خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر انسجام و همبستگی در کشورمان حفظ شود دشمن هیچ گاه به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ساری، با اشاره به این که با گذشت ۲۴۳ سال از عمر دولت و ملت آمریکا، این کشور ۲۳۰ سال در حال جنگ با دنیا است، گفت: این رژیم مستکبر و جنگ طلب طبق بررسی های به عمل آمده جزء منفورترین رژیم های دنیا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سابقه تاریخی دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران، افزود: سرنگونی دولت مصدق، مصادره اموال ایران، کمک به صدام، تأمین سلاح شیمیایی، حمله به هواپیمایی مسافربری ایران، ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی، ترور دانشمندان هسته ای، حمایت از فتنه و فتنه گران داخلی  و تحریم های اقتصادی بخشی از جنایت های آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به این که سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران تنها به چهل سال اخیر بر نمی گردد، بلکه همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این دشمنی از کودتای ۲۸ مرداد و حتی قبل تر از آن بوده است، بیان داشت: آمریکایی ها در طول این سال ها همه توان خود را در جهت ضربه زدن به ملت ایران به کار گرفتند.

حجت الاسلام توسیرکانی با بیان این که آمریکایی ها با فشار، تحریم و تهدید تلاش می کنند، ملت ها را تسلیم کنند، افزود: فقر، ناامنی، ذلت و تفرفه نتیجه و محصول سازش با دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، یکی از مهم ترین راه های مقابله با آمریکا را مقاومت و ایستادگی و زیر بار ظلم و ستم نرفتن دانست و خاطرنشان کرد: با ایستادگی و مقاومت، استقلال، پیشرفت، توسعه، علم، دانش و وحدت نصیب کشور خواهد شد.

وی بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی در کشور زیر سایه ولی فقیه تأکید کرد و گفت: به طور حتم وحدت با محوریت رهبری انقلاب توفیق خدمتگزاری به مردم، علم و دانش، معنویت، عفت، جهاد و عمل به احکام شرعی را در برابر توطئه های دشمن به ما می دهد.

حجت الاسلام توسیرکانی، وحدت و همبستگی را یکی از راه های مهم خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر انسجام و همبستگی در کشورمان حفظ شود دشمن هیچ گاه به اهداف و نقشه های شوم خود دست پیدا نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سازش با آمریکا هزینه های بسیاری را برای ملت ایران در پی خواهد داشت، افزود: اگر وحدت و همدلی در همه بخش های کشور در زیر سایه ولایت و رهبری وجود داشته باشد می توانیم به راحتی از مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha