جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از مقدس ترین کلماتی که در حمایت از نوع انسان و مبارزه با آفت انسانیت که آمریکا سمبل آن است، شعار مرگ بر آمریکاست.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، عصر امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی شهر خوسف با اشاره به اینکه در مکتب الهی، انسان جایگاه خاصی دارد، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید که همه ی هستی برای انسان آفریده شده است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود، یادآور شد: باید توجه داشته باشیم، آمریکایی که در این مرگ بر آمریکا گفته می شود، آمریکای جغرافیایی و جمعیت آمریکا نیست، بلکه منظور، مرکز استکبار و سیستم حکومتی و فرهنگی آمریکاست و هر کس با این تفکر در هر نقطه جهان باشد این تنفر شما شامل حال او می شود و آن ها آفت انسان ها هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: استعمارگران برای رسیدن به پول، نفت، طلا و منافع خود با استفاده از شگردهایی نظیر فریب، مکر، حیله و نیرنگ دست به هر اقدامی می زنند. اگر پرونده های این استکباران را مشاهده کنید می بینید که مردم ایالات های متحده آمریکا همان اروپایی هایی هستند که ۸۰ میلیون مردم بومی آمریکا را کشته و این کشور را بر روی قبر آن ها ساخته اند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها رهبران اصلی سیستم تفکر لیبرال دموکراسی هستند، گفت: وقتی مرگ بر آمریکا می گویید یعنی زنده باد انسان.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شکنجه گاه های استعمارگران تنها شکنجه گاه ابوغریب نیست، بلکه در بسیاری از کشورها به صورت شناخته و ناشناخته شکنجه گاه دارند و به هیچ وجه رحم، حیا، ادب و اخلاق برای آن ها معنی نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: باید برای 13 آبان و فلسفه نظری، عملی و میدانی با توجه به اسناد تاریخی موجود، کتاب هایی نوشته و تدریس شود تا نسل های آینده بدانند در مقابل چه حیوان های خطرناکی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه ترامپ صراحتا می گوید که داعش را اوباما ایجاد کرده است، ادامه داد: دیروز رئیس قوه قضائیه خواستار تنظیم یک کیفرخواست مفصل علیه مدعیان حقوق بشر به ویژه آمریکا شدند تا در یک دادگاه بین المللی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: تجربه نشان داده است که اگر در مقابل استعمارگران، کشور و ملتی کم آورد، با قساوت تمام پایمال می شوند، اما اگر با آنها پنجه در پنجه دراندازند، به جهت آن که استعمارگران بزدل هستند جا خالی می کنند و عقب می نشینند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: به خاطر داریم که در جنگ 6 روزه چند کشور عربی با تمامی امکانات خود با صهیونیست ها درگیر شدند، اما شکست خوردند چون مقاومتی وجود نداشت، اما مجموعه حزب الله لبنان، وقتی رهبرشان، آقای سید حسن نصرالله این فرزند امیرالمومنین و فرزند حسین(علیه السلام) فقط یک تَشَر می زند، ارتش صهیونیست ها مرزها را رها می کنند و به جای خود آدمک قرار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پر هزینه ترین وجه برای هر جامعه ای، اظهار ضعف و کوتاه آمدن در مقابل ستمگر است، گفت: مبارزه با این مشرکان و انسان های کافر تنها راهی است که وجود دارد.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: موضع شما این است که باید کمک مظلوم باشید و در مقابل ستمگر نیز از خود قدرت نشان دهید، لذا هر قدمی که برمی دارید و هر شعاری که می دهید، عبادت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان امروز در سطح بین الملل، منطقه و ایران شکست خورده اند، افزود: سال گذشته در چنین روزهایی، دشمنان می گفتند که بعد از ۱۳ آبان، دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت و برخی ها که معاملات کلان می کردند نیز منتظر آمدن ۱۳ آبان بودند، اما اکنون مشاهده می کنید که دشمنان در سطح بین الملل، منطقه و کشور ایران اسلامی شکست خورده اند.

وی اضافه کرد: حسرت امروز آمریکا این است که در منطقه ۷ تریلیون دلار هزینه کرده اما باید دست خالی اینجا را ترک کند و این یعنی پیروزی مقاومت.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha