جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامرضا جلالی - رئیس سازمان پدافند غیرعامل

حوزه/ رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه این سازمان امسال تلاش کرده است تا بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب، با هماهنگی با ستاد کل نیروی های مسلح و سایر دستگاه ها اجرایی، اقداماتی در جهت بازدارندگی تهدیدات انجام دهد، گفت: خوشبختانه حاصل این تلاش ها را در توفیقات دفاعی، اقتصادی، اجرایی و حتی فضایی شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار غلامرضا جلالی، در هشتمین همایش ملی پدافند غیر عامل، به میزبانی سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما، ضمن خوشامدگویی به میهمانان اظهار داشت: امروز در حالی هشتمین همایش ملی پدافند غیرعامل را در شانزدهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار می کنیم که با رویکرد جدید دفاعی روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: این رویکرد جدید دفاعی به خاطر تهدیدات جدیدی است که در قالب جنگ ترکیبی و چند لایه از سوی آمریکا علیه کشور ما آغاز شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما با تهدیدات جدیدی به نام تهدیدات هیبریدی مواجه ایم که در ابعاد مختلفی شکل گرفته است تصریح کرد: این به معنای حمله‌ای است که در چند وجه می‌تواند سیاست، اقتصاد، قدرت نظامی، مسائل امنیتی و سایبری را در بر گیرد.

سردار دکتر جلالی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور امسال تلاش کرده است تا بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با هماهنگی با ستاد کل نیروی های مسلح و سایر دستگاه ها اجرایی، اقداماتی در جهت بازدارندگی تهدیدات انجام دهد گفت: خوشبختانه حاصل این تلاش ها را در توفیقات دفاعی، اقتصادی، اجرایی و حتی فضایی شاهد هستیم.

رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور با تقدیر از عملکرد قوه قضاییه در مقابله با فساد، مفسد و فاسد خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات سبب شد تا در مرحله اول این جنگ به توفیقات بسیاری دست یابیم.

وی تصریح کرد: امروز به اعتراف تمامی استراتژیست‌های خارجی در فاز نخست این تهدیدات، موفقیت با ایران بوده است که توانست با یک نوع دفاع غیرفعال ترکیبی همراه با دفاع عامل مقتدر در این جنگ چند لایه پیروز شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha