جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: داستان ما داستان آتشی است که برای ابراهیم (ع) درست کردند و بر او کارگر نشد، امروز هم ما وسط آتش هستیم اما آتش به ما صدمه نمی‌زند و ما باید این نعمت الهی آرامش و امنیت را قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار فرمانده مرزبانی ناجای کشور و فرماندهان انتظامی و مرزبانی خراسان شمالی، با اشاره به امنیت موجود در ایران اسلامی، اظهار کرد: ما به‌صورت نسبی بهترین کشور امن دنیا هستیم آن هم در منطقه‌ای که همیشه در آتش جنگ می‌سوزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در شرایطی که اطراف ما همه درگیر هستند ایران در اوج امنیت به سر می‌برد و همه ما باید قدردان این امنیت باشیم.

وی افزود: داستان ما داستان آتشی است که برای ابراهیم (ع) درست کردند و بر او کارگر نشد، امروز هم ما وسط آتش هستیم اما آتش به ما صدمه نمی‌زند و ما باید این نعمت الهی آرامش و امنیت را قدر بدانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی در ایجاد این امنیت، اظهار کرد: تلاش و سخت‌کوشی و مقاومت و احساس مسئولیت در مرزبانی می‌تواند خاطره‌های خوشی برای خانواده‌ها و ملت ایران داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: رهبر معظم انقلاب هم در بیانیه یکی از برکات انقلاب را که نام برده‌اند ارتقا و گسترش امنیت و حفظ امنیت تمامیت ارضی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه امنیت و ثبات ایران اسلامی را یکی از معجزات انقلاب نامیده و فرموده‌اند: انقلاب اسلامی ثبات و امنیت کشور و تمامیت ارضی و حفاظت از مرزها را که آماج تهدید جدی دشمنان قرار گرفته بود ضمانت کرد و معجزه پیروزی در جنگ هشت‌ساله و شکست رژیم بعثی و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی و شرقی‌اش را پدید آورد.

وی افزود: آیا معجزه نیست که همه کشورها دست‌به‌دست هم دادند، شرق و غرب متحد شدند تا ام القرای جهان اسلام را در هم بکوبند ولی با قدرت الهی و همت عالی مردم این سرزمین هشت سال مداوم از وجب‌به‌وجب سرزمین خویش غیرتمندانه دفاع و شهدای بزرگواری را تقدیم کردند؛ اما یک وجب از این کشور را به دشمن ندادند و آنچه آن‌ها گرفته بودند را با تمام وجود دفاع کرده و پس گرفتند.

وی اضافه کرد: در واقع یکی از برکات انقلاب اسلامی که باید بر روی آن حساب باز کرد ارتقا و گسترش امنیت و تمامیت ارضی است و مرزبانان ما باید با تیزبینی و دید عمیق همچنان حافظ این امنیت و آرامش بوده و در راستای ارتقای بیش از پیش آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha