چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: درد کل مناطق اهواز را خدمت رهبرمعظم انقلاب رساندم و پیش از حضور در این منطقه، مساله اعتبار فاضلاب اهواز را با دفتر معظم له در میان گذاشته و پیگیری کردم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در بازدید از منطقه عین ۲ اهواز در جمع خبرنگاران درباره مشکل پس‌زدگی فاضلاب اظهار داشت: هیچ کجای استان خوزستان به اندازه اهواز مشکل فاضلاب ندارد، اگر لازم باشد مسئولان باید از استان‌های دیگر درخواست کمک کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی مشکلات مناطق اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان، بیان‌ کرد: درد کل مناطق اهواز را خدمت رهبرمعظم انقلاب رساندم و پیش از حضور در این منطقه، مساله اعتبار فاضلاب اهواز را با دفتر معظم له در میان گذاشته و پیگیری کردم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به پیگیری تامین اعتبار مالی برای رفع مشکل فاضلاب در اهواز ادامه داد: بنده از سوی نظام مقدس اسلامی و رهبرمعظم انقلاب ماموریت دارم مشکلات استان خوزستان به ویژه کلانشهر اهواز را پیگیری کنم.

وی کوی مشعلی را یکی از مناطق دارای مشکل فاضلاب برشمرد و گفت: دو ماه پیش در بازدیدی که از این منطقه داشتم تقریبا تمام آسیب‌ها شناسایی شدند و برای رفع آنها از سوی مسئولان برنامه‌ریزی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اقداماتی از دو ماه گذشته تاکنون در زمینه رفع مشکل فاضلاب و خدمات‌رسانی شهرداری اهواز در این منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha