جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به افتتاح شعبه موسسه دارالاعلام در مشهد، تصریح کردند: اهل سنت راستین به مخرب بودن این فکر پی برده و آنها نیز در مقابل آن ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به منظور افتتاح رسمی سومین شعبه موسسه دارالاعلام در مشهد، آورده اند: بسیار خوشحالیم که فرع دیگری از شجره طیبه موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت در سرزمین خراسان و در کنار مضجع مطهر سلطان سریر اِرتضا علی بن موسی الرضا علیه السلام افتتاح می گردد و به رسالت خویش که مقابله با افکار شومِ وهابیت و پاسخ به شبهات آنها بر مکتب اهل بیت(ع) است عمل می نماید.

ایشان با بیان اینکه این موسسه در سالیانی که مشغول به فعالیت بوده است توانسته با جذب طلاب مستعد و سختکوش، و آموزش و تجهیز ایشان به علم و دانش، تجربه موفقی را در زمینه شناخت و نقد وهابیت داشته باشد، ابراز کرده اند: امیدواریم تا بتواند این فعالیت را در استان خراسان نیز ادامه داده و ساکنان آن مکان مقدس اعم از شیعه و سنی را در مقابل هَجَمات و شُبهات وهابیت، ایمن گرداند که اهل سنت راستین نیز از اَسلاف تا اخلاف به مخرب بودن این فکر پی برده و آنها نیز در مقابل آن ایستاده اند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این پیام آورده اند: اینجانب به نوبه خود از مسئولین حوزه علمیه خراسان و آستان مقدس رضوی و اساتید و طلاب و فضلا و همه دست اندرکارانی که به هر نحو ممکن در تشکیل و توسعه و برپایی این شعبه در خراسان رضوی مُساهِمت و همکاری کرده‌اند تشکر می کنم. ان شاءالله مشمول عنایات حضرت ثامن الائمه علیه السلام قرار گیرند.

متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و الصلاه علی سیدنا محمد و آله الطاهرین سیما مولانا الامام الروف علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء

بسیار خوشحالیم که فرع دیگری از شجره طیبه موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت در سرزمین خراسان و در کنار مضجع مطهر سلطان سریر اِرتضا علی بن موسی الرضا علیه السلام افتتاح می گردد و به رسالت خویش که مقابله با افکار شومِ وهابیت و پاسخ به شبهات آنها بر مکتب اهل بیت علیهم السلام است عمل می نماید. این موسسه در سالیانی که مشغول به فعالیت بوده است توانسته با جذب طلاب مستعد و سختکوش، و آموزش و تجهیز ایشان به علم و دانش، تجربه موفقی را در زمینه شناخت و نقد وهابیت داشته باشد و امیدواریم تا بتواند این فعالیت را در استان خراسان نیز ادامه داده و ساکنان آن مکان مقدس اعم از شیعه و سنی را در مقابل هَجَمات و شُبهات وهابیت، ایمن گرداند که اهل سنت راستین نیز از اَسلاف تا اخلاف به مخرب بودن این فکر پی برده و آنها نیز در مقابل آن ایستاده اند.

اینجانب به نوبه خود از مسئولین حوزه علمیه خراسان و آستان مقدس رضوی و اساتید و طلاب و فضلا و همه دست اندرکارانی که به هر نحو ممکن در تشکیل و توسعه و برپایی این شعبه در خراسان رضوی مُساهِمت و همکاری کرده‌اند تشکر می کنم. ان شاءالله مشمول عنایات حضرت ثامن الائمه علیه السلام قرار گیرند.

و السلام علیکم و رحمت الله

ناصر مکارم شیرازی
هفتم ربیع الاول 1440 - از جوار دخت موسی بن جعفر / قم المقدسه

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha