پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور طلاب همدانی در اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع

حوزه/ معاون تبلیغ شهرستان همدان با اشاره به استقبال طلاب و روحانیون همدانی از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع، گفت: حدود ۲۰۰ نفر از طلاب و مبلغان همدانی به همراه خانواده های خود برای تماشای این فیلم به سینما آمدند.

حجت الاسلام ناصر طاهری، معاون تبلیغ شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به استقبال طلاب و روحانیون همدانی از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع، گفت: حمایت از فیلم های ارزشی و انقلابی و فیلم هایی که در راستای اهداف عالیه نظام ساخته می شود، یک ضرورت است که همه اقشار مذهبی و انقلابی به میدان بیایند و از آنها حمایت کنند.

وی با بیان این که اگر این حمایت ها صورت نگیرد، گروه های فیلم ساز هم انگیزه خود را برای ساخت آثار بعدی از دست می دهند، ابراز داشت: واقعا حیف است که در این فضا که استفاده از سینما و بحث های هنری دارای تاثیر بسیاری است از آن ها به نحو احسن استفاده نشود.

معاون تبلیغ شهرستان همدان افزود: ورود به فضای انقلابی و ارزشی نیازمند حمایت جامعه متدین و مذهبی کشور از این سبک هنری است.

وی در ادامه به اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع اشاره کرد و گفت: در این راستا با هماهنگی های انجام شده معاونت تبلیغ حوزه همدان به منظور دستیابی به دو هدف، شب گذشته از عزیزان روحانی برای تماشای این فیلم دعوت به عمل آورد.

طاهری اضافه کرد: هدف اول، تماشای یک فیلم ارزشی توسط مبلغان و طلاب به همراه خانواده هایشان بود و هدف دوم نیز تشویق این عزیزان و ترغیب جامعه هدف خود به حضور در سینماهای  اکران کننده فیلم های ارزشی.

وی، افزود:  حدود ۲۰۰ نفر از طلاب و مبلغان همدانی به همراه خانواده های خود برای اکران این فیلم به سینما آمدند و این نشان از توجه آنها به حمایت از آثار ارزشی دارد.

وی با بیان این که جامعه، روحانیت را به عنوان قشری فرهیخته می شناسد، ابراز داشت: همین تجمع روحانیت در این مکان نوعی تبلیغ برای این گونه فیلم ها است که این سوال را برای مردم تداعی می کند که این چه فیلمی است که روحانیت را به سینما آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha