جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیریان

حوزه/ حجت الاسلام امیریان از برگزاری مسابقه کتابخوانی مبانی قرآنی بیانیه گام دوم ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان از ۱۳ آبان الی ۱۳ آذر به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبرداد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به اینکه پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام عظمای ولایت، دوره ها و کارگاه های مختلفی در سطح حوزه های علمیه برگزار شده است، از برگزاری مسابقه کتابخوانی مبانی قرآنی بیانیه گام دوم به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی در مورد اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی ابراز داشت: یکی از راه های ترویج این متن، در اختیار گذاشتن کتب و جزوات و صوت جلسات مرتبط در بین طلاب  است تا بیشتر توجیه شوند و بتوانند مبلغ خوبی در جامعه باشند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد عنوان کتاب مسابقه، اظهار کرد: منطبق بودن عنوان مسابقه با اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی یکی از دغدغه ها بوده، لذا کتاب «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم» اثر حضرت استاد محسن قرائتی انتخاب شد.

وی در مورد تفاوت مسابقه کتابخوانی امسال با مسابقات سال های گذشته، تاکید کرد:  برای تسهیل در تهیه مطالعه و پاسخگویی به سئوالات، تمام فرآیند مسابقه را در فضای مجازی و نرم افزارهای ایرانی ایتا و سروش تعریف نموده ایم.

حجت الاسلام امیریان در مورد فرآیند شرکت در مسابقه گفت: این مسابقه ویژه طلاب است و طلبه  با ورود به کانال واحد فرهنگی به آدرس @farhangihozeh فایل دیحیتال کتاب را دانلود کرده و پس از مطالعه توسط لینکی که در کانال وجود داردگزینه های صحیح را انتخاب نموده و ارسال می کنند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه در این فرآیند شرکت کنندگان هیچ هزینه ای نمی کنند، در مورد زمان آغاز مسابقه، افزود: این مسابقه از تاریخ۱۳آبان آغاز  و تا۱۳ آذر۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت که در پایان به ۱۰نفر از شرکت کنندگان که به همه سئوالات پاسخ صحیح داده باشند، مبلغ ۲ میلیون ریال کمک هزینه مشهد مقدس اهداءخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha