پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم

حوزه/ جمعی از اعضای موکب زینبیون حوزه علمیه استان قزوین با خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان اقبالیه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اعضای موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین با حضوردر منزل شهید جاویدالاثر مدافع حرم شهید زکریا شیری از خانواده این شهید عزیز تجلیل کردند.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین در این دیدار  گفت: شهدای مدافع حرم امنیت و استقلال را به ارمغان آوردند و خون پاک شهدا، انقلاب و نظام ما را در مقابل همه دسیسه ها ی دشمنان حفظ کرده است.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم از تمام هستی خود گذشتند و از حریم آل الله و مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر زینبیه مردم  و همرزمان این شهید جاویدالاثر به نیکی از رشادت، شجاعت و دلاوری او یاد می کردند. امیدواریم هر چه زودتر پیکر این دلاور به میهن اسلامی بازگردد.

سپس پرچم متبرک بارگاه مطهر حضرت زینب (س) به خانواده این شهید مدافع حرم اهداء شد.

 موکب زینبیون حوزه علمیه استان قزوین همچنین با فرمانده پلیس راه قزوین -همدان دیدار و پرچم بارگاه مطهر حضرت زینب (س) را به کارکنان خدوم راهنمایی و رانندگی شهرستان اقبالیه اهدا کردند.

در این دیدار سرگرد حسین بابایی از خدمت رسانی موکب حوزه علمیه قزوین در زینبیه و حلب در ایام دهه آخر ماه صفر  قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha