شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین به برگزاری نشست های تخصصی بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این جلسات به صورت هفتگی یا ماهانه در یکی از مدارس علمیه و یا دانشگاه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار با مدیران مدارس علمیه که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد، ضمن گزارشی از اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه کشور در قم گفت: در این اجلاس سه روزه مطالب ارزشمندی از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور و همچنین مدیران استانی بیان شد که باید اولویت جدی مدیران و اساتید حوزه های علمیه قرار گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات جدی آیت الله اعرافی به حوزه های علمیه پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود. امید آفرینی شاخصه اصلی بیانیه است و  رهبر معظم انقلاب چشم انداز روشن را به خوبی ترسیم کرده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در شرایطی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری صادر شد که دشمن در عجز و التماس است و ما امروز در اوج قدرت، عزت و اقتدار به سر می بریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از اسناد ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه مدیران مدارس باید به این مسئله توجه جدی نمایند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: صدور این بیانیه توسط مقام معظم رهبری سبب تبیین افق های روشن برای نسل جوان و همچنین شکست توطئه های دشمنان شد.

 مدیر حوزه علمیه استان قزوین به جمع آوری دست نوشته ها وآثار مکتوب و ماندگار علما و چهره های علمی برجسته حوزه علمیه قزوین اشاره و بیان کرد: امروز در حوزه های علمیه دست نوشته های ماندگار و آثار خوبی از بزرگان و فضلا وجود دارد که به خوبی جمع آوری نشده اند، لذا باید این مسئله در اولویت مدیران مدارس قرار بگیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین به فعالیت تبیلغی اثرگذار در مدارس علمیه قزوین پرداخت و افزود: باید این مسئله مهم در مدارس از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی به صورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود.

جلسات تخصصی حوزه و دانشگاه برگزار شود

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به برگزاری نشست های تخصصی بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: این جلسات به صورت هفتگی یا ماهانه در یکی از مدارس علمیه و یا دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha