شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: وحدت رمز پیروزی و عزت مسلمین است که از مسیر پیوند محبت و الفت قلب‌ها و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی محقق می شود.

حجت الاسلام محمدرضا جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی اظهار داشت:  تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد و همدلی تحقق می‌یابد، بنابراین باید برای تقویت پیوند محبت و مودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه ریزی کرد و برای زندگی مسالمت‌آمیز براساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی با هر عنوانی کوشید .

امام جمعه شوط افزود: وحدت رمز پیروزی و عزت مسلمین،  وجهی از نصرت الهی است که از مسیر پیوند محبت والفت قلب‌ها و تاکید براشتراکات بنیادین دینی بارقه اعجاز را متجلی می‌سازد و هفته وحدت، ایام شادی بخش مسلمانان و عید فرخنده احمد و پیشوای بزرگ جهان اسلام است.

وی تصریح گرد: بسیار بجاست که مسلمانان، نغمه‌ی تازه‌ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحاد گام بردارند و در این باره مقام معظم رهبری چه زیبا فرموده است، این مبنای توحید و اعتقاد به وحدانیت حضرت حق، در تمام شئون فردی و اجتماعی جامعه اسلامی تأثیر می‌گذارد و جامعه را به صورت یک جامعه هماهنگ و مرتبط با یکدیگر و متصل و برخوردار از وحدت می‌سازد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha