پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به این که امروز دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همبستگی نیازمند است، گفت: مشی و روش پیامبر گرامی اسلام بهترین راه برای تقویت وحدت میان مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری،  امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی با تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و آغاز هفته وحدت، این هفته را فرصت مغتنمی در جهت تحکیم وحدت میان مسلمانان عنوان کرد.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که پرچمدار تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام است، افزود: در مقابل دشمن همه توان خود را در جهت تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت را تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات و توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری این هفته به عنوان هفته وحدت، مسیر همبستگی و انسجام مسلمانان را هموار کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان را به سود دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در طول تاریخ با هدف سلطه بر کشورهای اسلامی به دنبال تفرقه میان مسلمانان بود.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دشمن برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه سال ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری انجام داد، افزود: اما همه تلاش های شیطانی دشمن با مدیریت صحیح جمهوری اسلامی ایران در منطقه با شکست مواجه شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره از وحدت مسلمانان عصبانی و ناراحت است و به هر بهانه ای می کوشد تا این وحدت و همبستگی را خدشه دار کند، بیان داشت: امت اسلامی باید مراقب تحرکات و فتنه های تفرقه انگیزانه دشمن در منطقه باشند.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام همواره بر وحدت، برابری و برادری مسلمانان تأکید داشتند، افزود: مسلمانان جهان باید با تأسی از سیره نبوی در جهت تحکیم وحدت و برادری میان خود گام بردارند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که امروز پرچم اتحاد و همبستگی در جهان اسلام بر دستان ملت بزرگ ایران اسلامی است، تصریح کرد: علیرغم شیطنت های سران برخی کشورهای اسلامی منطقه، اما ایران اسلای همواره در جهت تقویت انسجام و همبستگی امت اسلامی گام برداشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همبستگی نیازمند است، بیان داشت: مشی و روش پیامبر گرامی اسلام بهترین راه برای تقویت وحدت میان مسلمانان جهان است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha