شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امروز در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی تربیت مدرس حوزه علمیه قم گفت: جنبه تهذیبی و اخلاقی از جمله چیزهایی است که بیشتر نمود پیدا می کند و طلاب پیش از اینکه جذب علم ما شوند، جذب منش ما می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»    حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل عصر امروز در مراسم جشن فارغ التحصیلی سیزدهمین دوره مرکز تخصصی تربیت مدرس حوزه علمیه قم که در مدرسه علمیه شهید صدوقی برگزار شد، عنوان کرد: تعبیر فارغ التحصیلی برای طلاب چندان مناسب نبوده و راه علم اندوزی برای همه ادامه دارد.

وی افزود: در تمام زندگی و حالات پیامبر(ص) معلمی و استادی مشهود بوده و در این کسوت معلمی به دو حیث باید توجه کرد، جنبه تهذیبی و اخلاقی از جمله چیزهایی است که بیشتر نمود پیدا می کند و طلاب پیش از اینکه جذب علم ما شوند، جذب منش ما می شوند.

مدیر مرکز تخصصی تربیت مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: تمنای من از اساتید فارغ التحصیل در این مرکز این است که نقش اساسی حوزه انقلابی را در تمام مدارس کشور موردتوجه قرار دهند که رهبر معظم انقلاب نیز درباره آن تاکید کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: تقاضای دیگر بنده از اساتید تحصیل کرده در این مجموعه این است بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha