شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران را قدربدانید،چرا که توفیق بزرگی خدای متعال به شما و کارکنان این مجموعه ارزشمند عطا کرده که باید قدردان آن باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند مدیر و کارکنان این نهاد ارزشمند گفت: ملت ایران همواره در طول چهل سال از انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که به آرمان های امام خمینی (ره) وفادار بوده و در هر شرایطی از خون شهدا پاسداری می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز با اقداماتی که این نهاد انقلابی انجام داده شاهد پراکنده شدن عطر شهادت در جامعه، حفظ آثار شهدا، تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان هستیم.

وی تصریح کرد: امروز به فضل همین شهادت و به برکت خون شهدا ملت ما سربلند و آبرومند است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران را قدربدانید،چرا که توفیق بزرگی خدای متعال به شما و کارکنان این مجموعه ارزشمند عطا کرده که باید قدردان آن باشید.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده شهدا بزرگداشت ارزش های انقلاب اسلامی است و ما همه وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین از دست اندرکاران  برگزاری کنگره بزرگ شهدا که سال گذشته در استان قزوین برگزار شد، قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین در این دیدار بیان کرد: خانواده شهدا در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی فرزندان عزیز خود را به نبرد با دشمنان اسلام فرستادند و در این را استوار ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha