سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران استان کردستان با حضور 80نفر از طلاب پایه اول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران استان کردستان با حضور  80نفر از طلاب پایه اول برگزار شد.

خانم رستمی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: این همایش ویژه طلاب خواهر ورودی سال 98 حوزه های علمیه استان بود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش یادآور شد: از آن جا که طلاب جدیدالورود اکثراً دختران جوانی هستند که از دبیرستان، وارد حوزه شده‌اند، باید با شئونات و قوانین و مقررات حوزه علمیه و راه و رسم طلبگی آشنا شوند و به همین منظور هر ساله چنین همایشی برگزار می‌شود تا جایگاه خود را حفظ کنند و باانگیزه بیشتری در این راه قدم بردارند.

رستمی، انگیزه های طلبگی، بصیرت افزایی و زوایای مختلف طلبگی را اهم موضوعات مطرح شده در همایش برشمرد و افزود: امید می‌رود طلاب با شور و انگیزه در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند و بتوانند مبلّغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران کردستان در خصوص سخنرانان همایش گفت: طلاب در این همایش از حضور آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان، با موضوع اهمیت و اهداف طلبگی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی، استاد حوزه و دانشگاه با موضوع وظایف طلبگی وتقویت انگیزه در طلاب و خانم ظهیری، معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با موضوع وظایف فرهنگی تبلیغی طلبه، بهره مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha