جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام نظیری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در هم اندیشی جمعی از فعالان فرهنگی و انقلابی، گفت: اگر ورود انقلابی نداشته‌ باشیم، جای شهید و جلاد عوض خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، شب گذشته در جمع فعالان فرهنگی و انقلابی همدان با اشاره به حاشیه‌های بحث برانگیز «هم اندیشی نمایندگان اقشار و معتمدین همدان» که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری برگزار شد، گفت: سخنان سخنران دوم که خانمی به نمایندگی از جامعه زنان بود، به گمان من ایشان بسیاری از مبانی زن مسلمان را زیر سؤال برد و نیازمند موضعی شفاف بود، چراکه جای این سخنان در این چنین جلسه‌ای نبود، بلکه انتقادات افراد باید در جلساتی مانند کرسی های آزاد اندیشی مطرح شود و به مباحث پاسخ داده شود.

وی به هجمه ها اشاره کرد و با بیان اینکه این مسئولیت را یک بار امانت می‌بینم و در عین حال که وابستگی به آن ندارم، محکم وارد میدان شده‌ام، افزود: در چنین شریطی اگر ورود انقلابی نداشته‌باشیم جای شهید و جلاد عوض خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در طول این یک هفته ابراز رضایت تعدادی از خانواده شهدا فقط به من مزه داد، چراکه حرکت در مسیر شهدا وظیفه اصلی همه ماست.

وی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی استان همدان باید در زمینه برنامه‌ریزی اتفاقات آتی خود را تقویت کنند و نیازمند هستیم که با نگاه کلان کشوری فضا را رصد کنیم و مراقبت‌هایی انجام شود.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه جبهه انقلاب باید بسیار منسجم‌تر از این باشد، عنوان کرد: با حضور نماینده ولی فقیه جوان و انقلابی، جریان انقلابی استان باید با انسجام و رهبری دقیق ایشان حرکتی منسجم را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: گاهی بسیار متشتت عمل می‌شود، درحالی که باید تحت مدیریت و تدبیر واحد و سیاست‌ها و راهبردهای یکسان این مسیر طی شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

سازمان تبلیغات اسلامی از لاک محافظه‌کاری خارج شده است

علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این جلسه ابراز کرد: امروز جمعی از فعالان فرهنگی، جنبش‌های دانشجویی، دانشگاهی و ... این دیدار را شکل دادند تا از شما به دلیل اتخاد مواضع انقلابی در جلسه‌ای که حریم انقلاب اسلامی و مبانی گفتمانی آن هتک شد، قدردانی کنند

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در جلسه معتمدان اقشار و محلات همدان، تصریح کرد: برای ما افتخار است  که از شما و اقدامات  قابل توجهتان در استان قدردانی کنیم و کنار شما قرار بگیریم.

جریان انقلابی احیا شده است

سعید نظری از فعالان فرهنگی همدان نیز با بیان اینکه جریان انقلابی احیا شده است، اذعان کرد: هنگامی که برخورد حجت‌الاسلام نظیری در جلسه استانداری را در فضای مجازی خواندم، خوشحال شدم و حس کردم سازمان تبلیغات از لاک محافظه‌کاری  خارج شده و این روحیه انقلابی قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: روحیه انقلابی با روحیه افراطی متفاوت است، فردی که دارای روحیه انقلابی است آتش به اختیار عمل خواهد کرد.

گلایه از انسجام مقطعی جبهه نیروهی انقلاب

احمد حسین فلاحی از فعالان سیاسی فرهنگی همدان نیز مطرح کرد: تبلیغات اسلامی بعد از سال ها رکود دچار تحول شده  و توانسته  با وجود مشکلات بسیار اقدامات خوبی را انجام دهد.

وی با گلایه از انسجام مقطعی جبهه انقلاب اسلامی، ابراز کرد: ما برای اینکه نتیجه بهتری از اقدامات خود بگیریم باید انسجام خود را حفظ کرده و برنامه‌های طولانی مدت طراحی کنیم.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: ما از مدیران انقلابی حمایت می‌کنیم و سبب دلسردی آنها نمی‌شویم.

جبهه فرهنگی انقلاب نیاز به حمایت دارد

حسین صادقیان از اعضای بسیج اساتید استان نیز ابراز کرد:  باید جبهه فرهنگی انقلاب را حمایت کنیم و نسبت به گفتمان سازی در جامعه اقدام کنیم.

فضای رسانه در استان بر محور انقلاب اسلامی است

سعید بیات از دیگر فعالان فرهنگی همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر  هم‌افزایی نیروهای جبهه انقلاب تاکید دارند، گفت: باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا متناسب با آن حرکت کرده و حرف آخر را بزنیم.

برخی مدیران  از تملق و چابلوسی استقبال می کنند

مرتضی کرباسیان از دیگر فعالان فرهنگی مذهبی استان همدان نیز تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی مدیران  از تملق و چابلوسی استقبال کرده و از صراحت و صداقت ولو در محافل خصوصی استقبال نمی‌کنند بنابراین مواضع جناب نظیری قابل تقدیر است.

فضای رسانه ای همدان بر محور انقلاب می‌گردد

احسان مطهری از فعالان رسانه‌ای استان نیز تصریح کرد: خوشبختانه فضای رسانه ای در استان بر محور انقلاب اسلامی می‌گردد و توانسته در طول چند سال این فضا را حفظ کند.

در پایان این نشست، فعالان جنبش‌های دانشجویی استان همدان تابلو نوشته‌ای از شهید سید مرتضی آوینی را به مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اهدا کردند.

گفتنی است، چندی پیش جلسه‌ای با عنوان «هم اندیشی نمایندگان اقشار و معتمدین همدان»، با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری تشکیل شد که با حاشیه‌های بحث برانگیزی همراه بود و مدیر کل تبلیغات اسلامی هم در این جلسه به برخی اظهارات خلاف مواضع انقلابی واکنش نشان داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha