چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
برگزاری طرح « توجیهی تربیتی » مبلغات مدارس امین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری طرح توجیهی تربیتی مبلغات مدارس امین و حضور بیش از ۸۰ نفر از مبلغین مدارس علمیه در بین دانش آموزان این استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه یکی از بسترهای مهم تبلیغی که بسیار ویژه و مورد اهمیت می باشد حضور مبلغین و مبلغات در مدارس آموزش و پرورش است، گفت: متاسفانه امروزه با وجود شبهات اعتقادی؛ اخلاقی؛ هم از طرف بعضی افراد معلوم الحال و هم در فضای مجازی ذهنیت دانش آموزان را به خود مشغول کرده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه در صورت عدم حضور یک مبلغ توانمند در مدارس، شهبه در ذهن دانش آموزان ایجاد مشکل می نماید، گفت: لذا بر این مبنا ما از ظرفیت مدارس علمیه و مبلغین، تعدادی بیش از ۸۰ نفر در مدارس آموزش و پرورش فعالیت تبلیغی دارند .

وی خطر نشان کرد: برای مبلغین و مبلغات جهت اینکه یک تبلیغ کار آمد و مفید در بین نسل آینده ساز داشته باشند؛ آنها را به مهارتهای تبلیغی مسلط و آشنا می نمائیم و  بهمین خاطر دوره های متعددی را جهت برگزاری این دوره ها برای مدارس امین طرح توجیهی تربیتی مدارس امین برگزار می کنیم.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اینکه سری جدید طرح توجیهی، تربیتی مبلغات را در دستور کار قرار داده ایم، گفت: امروز برای مبلغات شهر کرمانشاه اولین جلسه را شروع نموده و قرار است هر ماه این یک جلسه تداوم داشته باشد.

وی در ادامه گفت: برای آشنایی و ورود طلاب جوان و آشنایی آنان با رسالت عظیم تبلیغ آنهم در مدراس آموزش و پرورش؛ بصورت ثابت یکی از اساتید آخر هفته در مدارس علمیه استان برنامه مهارتهای تبلیغی بمدت ۸ ساعت برگزار می نماید.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این دوره ها و کارگاه ها خروجی برنامه مدارس آموزش و پرورش مثبت بوده و دانش آموزان جذب برنامه های فرهنگی مبلغین واقع شوند، گفت: دغدغه فرهنگی و حمایت همه جانبه مدیر حوزه علیمه استان، مهمترین سرمایه و موتور محرکۀ اجرای طرحهای تهذیبی؛ تبلیغی در کرمانشاه می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha