پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا بیضاوی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و همه مردم باید با تمسک به قرآن کریم و با وحدت اسلامی در مقابل دشمنان اسلامی بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه ماموستا عبدالقادر بیضاوی، امروز در همایش طلایه‌داران تقریب که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و اتحادی که در ایران وجود دارد در اثر تلاش مسئولین نظام اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی و حمایت امام خمینی (ره) به دست آمده است.

وی ادامه داد: ملت ایران با همه قومیت و مذاهب مختلف با تبعیت از امام خمینی (ره) و لبیک گفتن به ایشان و با وحدت به پیروزی رسیده و از کشور دفاع کردند و توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به این که در جنگ تحمیلی همه مردم بدون توجه به قومیت و مذهب خود در مقابل دشمن ایستادند، بیان داشت: دشمن از همه امکانات نظامی برای حمله به کشور استفاده کرد اما مردم با استقامت خود به پیروزی رسیدند و جنگ تحمیلی نتیجه وحدت مردم ایران بود.

وی تاکید کرد: اتحاد مسلمان در جنگ بدر الگویی مناسبی برای وحدت مسلمین است و در جنگ احد یک اختلاف موجب شهادت صحابه‌های پیامبر (ص) از جمله حضرت حمزه شد، در حالی که اوائل جنگ مسلمین پیروز میدان بودند.

ماموستا بیضاوی گفت: جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و همه مردم باید با تمسک به قرآن کریم و با وحدت اسلامی در مقابل دشمنان اسلامی بایستند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha