شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 872075
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
فصلنامه

حوزه/ رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از انتشار شماره ۵۶ فصلنامه اخلاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: محتوای این شماره در قالب چهار مقاله، یک گفت و گو و یک نقد کتاب به مخاطبان فرهیخته ی این فصلنامه ارائه می شود.

وی ادامه داد: «راستگویی و تربیت در دوران کودکی و نوجوانی»، «صداقت در عرصه تبلیغ دین؛ بررسی چند چالش اخلاقی»، «روان شناسی درغگویی: انگیزش، همبسته های شناختی، بسترها و راه صلاح»، «منشوری صحیح برای تحقیقات رسانه ای با تأکید بر صداقت اخلاقی» عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بخشی از این فصلنامه اختصاص دارد به گفت و گو با علی اکبر تیموری فریدنی با موضوع «مفهوم شناسی دروغ از نگاه اندیشمندان مسلمان و غربی».

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این فصلنامه معرفی و نقد کتاب «پشت پرده ریاکاری؛ چگونه به هرکس دروغ می گوییم، به ویژه به خودمان» به قلم حسن بوسلیکی ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان تصریح کرد: این شماره از فصلنامه اخلاق به سفارش میز اخلاق از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با محوریت موضوع صداقت آماده شده است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این شماره از فصلنامه می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه به نشانی www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha