جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با تاکید بر مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی جوانان، گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم، لذا باید مراقب دشمنی ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری ۲۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، با اشاره به جایگاه حوزه قزوین، گفت: حوزه علمیه قزوین، از حوزه های عالم پروری است که توانسته بسیاری از علما و روحانیون را به جامعه تحویل دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه افزود: طلابی که مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت می شوند باید در راه تبلیغ دین و آرمان های اسلامی و انسانی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی بر مهارت افزایی طلاب تاکید کرد و ادامه داد: توانایی بیان احکام و قرائت و فهم قرآن در حد مطلوب جزو نکاتی است که طلاب باید به آنها توجه کنند، لذا باید حرمت و شان این لباس را پاس بدارند و پاسخگوی مردم و جوانان باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با تاکید بر مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی جوانان، بیان کرد: با ایمان و تقوا و  وحدت می توان از ارزش ها دفاع کرد؛ با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم، لذا باید مراقب دشمنی ها باشیم.

  وی ادامه داد: در شرایط امروز و با توجه به هجمه های ناجوانمردانه علیه مکتب اسلام و ارزش های متعالی قرآنی، یکی از رسالت های خطیر و مهم مبلغین و حوزویان پاسخگویی به شبهات است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha