جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که دشمن از اعتراض های قانونی به دنبال منافع نامشروع خود در کشور است، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اجازه موج سواری به عوامل بیگانه و دشمنان نظام اسلامی را نخواهند داد.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به حوادث چند روز اخیر که در پی افزایش قیمت نرخ سوخت در برخی نقاط کشور رخ داد، گفت: به طور حتم صفوف مردمی که به طور قانونی نسبت به برخی مشکلات ناشی از این تصمیم معترض هستند با کسانی که به دنبال اغتشاش و آشوب هستند، جدا است.

وی با بیان این که تخریب اموال عمومی و آتش زدن هیچ نسبتی با ملت بزرگ ایران ندارد، افزود: این مردم همواره اعتراض و مطالبه خود از راه های قانونی و مسالمت آمیز دنبال می کنند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که در حوادث و صحنه های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره عده ای به دنبال اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور بودند، بیان داشت: نمونه این مسأله را در حوادث دی ماه سال ۹۶ نیز شاهد بودیم که با هوشیاری و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران از همان روز نخست از اغتشاش گران و عوامل بیگانه فاصله گرفته اند، گفت: آن چیزی که در این چند روز شاهد آن بودیم، رنگ اعتراض و مطالبه گری ندارد، بلکه اقدام علیه امنیت ملی است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که دشمن از اعتراض های قانونی به دنبال منافع نامشروع خود در کشور است، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اجازه موج سواری به عوامل بیگانه و دشمنان نظام اسلامی را نخواهند داد.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که دشمن همواره در چهل سال اخیر تلاش کرده تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند، افزود: در این مسیر شاهد توطئه ها و فتنه های بسیاری در این چهار دهه بودیم که با بصیرت ملت ایران خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نقش عوامل بیگانه و سرویس های اطلاعاتی غرب در حوادث این چند روز کاملاً مشهود است، بیان داشت: هدف دشمن ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور برای نفوذ و سلطه است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که دشمن به هیچ یک اهداف خود در کشورمان دست پیدا نخواهد کرد، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت نظارت مسئولان بر قیمت و بازار با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها به بهانه افزایش نرخ بنزین تأکید کرد و گفت: مسؤولان نباید بگذارند این افزایش قیمت بنزین موجب بیشتر شدن مشکلات و گرفتاری های مردم شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند افزایش قیمت بنزین نباید موجب گرانی کالاها در کشور شود، افزود: مسؤولان همه توان خود را در جهت رفع مشکلات موجود و تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha