جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان زخم خورده ملت ایران پس از شکست های متعدد در چهل سال اخیر این روزها در پی عقده گشایی هستند، گفت: جریان ها و حوادثی که در این روزها شاهد آن هستیم به طور حتم رسوایی دیگری برای عوامل بیگانه و سردمداران آنها خواهد بود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به اموال تخریب عمومی و ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه از سوی عوامل بیگانه و اغتشاشگران بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی نیروهای انتظامی و امنیتی با این عوامل بر هم زننده امنیت مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که اشرار و اغتشاشگران تنها به دنبال تخریب و ایجاد فضای خشونت در جامعه هستند، افزود: ملت فهیم و نجیب ایران اسلامی هیچ گاه با چنین افرادی همراهی نمی کنند و در این چند روز نیز این حرکات از سوی مردم محکوم شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که هدف اشرار و عوامل بیگانه در این چند روز تنها بر هم زدن امنیت و آرامش در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان اطمینان کامل داشته باشند که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی اجازه تحرک بیش از این به آنها را نخواهند دد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیگیری مطالبات از طریق آشوبگری و آتش زدن اماکن عمومی محقق نخواهد شد، بیان داشت: کسانی که دست به چنین اعمال مجرمانه ای می زنند به طور حتم از عوامل بیگانه و اشرار هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان زخم خورده ملت ایران پس از شکست های متعدد در چهل سال اخیر این روزها در پی عقده گشایی هستند، خاطرنشان کرد: این جریان ها و حوادثی که در این روزها شاهد آن هستیم به طور حتم رسوایی دیگری برای عوامل بیگانه و سردمداران آنها خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همه مسئولان کشور به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اذعان دارند، بیان داشت: راه حل این مشکلات، بر هم زدن نظم عمومی نیست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی، خسارت زدن به بیت المال و کشور است، خاطرنشان کرد: مردم ما هوشیار هستند و به خوبی می دانند که پشت این قضایا چه عواملی حضور دارند و به زودی پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

استاد حوزه علمیه مازندران، امنیت را نعمت بزرگی برای کشورمان دانست و با بیان این که دشمنان این ملت به دنبال ناامن کردن ایران اسلامی با هدف تحقق اهداف نامشروع خود هستند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مردم اماکن عمومی را تخریب نمی کنند و آتش نمی زنند، باید میان اعتراضات مردمی و آشوبگران تفکیک صورت گیرد.

حجت الاسلام صادقی در پایان بر ضرورت مدیریت بازار و کنترل گرانی ها از سوی مسئولان بخش های مختلف کشور شد و بیان داشت: مسئولان با نظارت دقیق و مستمر مانع از سوء استفاده برخی افراد از این شرایط به وجود آمده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha