شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه هم ‌اندیشی علماء، روحانیون و ائمه جماعات استان تهران

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون رسیدگی به مشکلات طلاب، گفت: با این مشکلات اقتصادی، قشر روحانیت و طلاب در تحصیلات و فعالیت‌های فرهنگی با مشکلات جدی رو برو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جلسه هم ‌اندیشی علماء، روحانیون و ائمه جماعات استان تهران، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه در محل مرکز خدمات استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدمات استان تهران، ضمن عرض خیر مقدم به علماء و روحانیون حاضر در این جلسه، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات این مرکز پرداخت، و اظهار داشت: یکی از خدمات در خصوص اسکان طلاب بیمار سراسر کشور در واحد های اقامتی این مرکز می باشد.

وی افزود:  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون رسیدگی به مشکلات طبقه ضعیف جامعه به خصوص طلاب و خانواده هایشان، رسیدگی به مشکلات معیشتی طلاب نیز در دستور کار این مرکز می باشد، زیرا همه ما وظیفه داریم در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تلاش کنیم.

مدیر مرکز خدمات استان تهران در پایان با بیان اینکه طلاب و روحانیان از اقشار کم درآمد جامعه به شمار می‌روند، خاطر نشان کرد: با این مشکلات اقتصادی، قشر روحانیت و طلاب در تحصیلات و فعالیت‌های فرهنگی با مشکلات جدی رو برو هستند، و در این میان نهادهای انقلابی و حوزوی در همکاری با یکدیگر می‌توانند مشکلات طلاب را تا حدودی کاهش دهند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha