پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه تصریح کرد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری همانند گذشته، بار دیگر سناریوی جریان غربگرا را برای ایجاد فتنه، باطل و دشمنان را نیز ناکام گذاشت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در پی تصویب نرخ جدید بنزین که اعتراضات مردمی را به دنبال داشت، گفت: واکنش آرام معترضین به گرانی قیمت بنزین و حضور در خیابان ها، فرصت طلبان و اشرار را بر آن داشت تا مسیر اعتراضات را به انحراف کشانده و از این طریق اهداف دشمنان را عملی سازند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه هشدار رهبر انقلاب فرمودند «مسیر مردم از مسیر اشرار جداست»، افزود: مطرح شدن ناگهانی قیمت جدید بنزین و عدم اقناع افکار عمومی با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در سطح جامعه، زمینه اعتراضات را در کف خیابان ها را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: هدف استکبار جهانی از تحریک رسانه ای؛ منافقین، سلطنت طلبان و اشرار، سلب امنیت از جامعه است.

حجت الاسلام سلیمانی بابیان اینکه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، نا امنی بزرگترین مصیبت برای کشور است، اظهار کرد: نارضایتی و به دنبال آن نا امنی از بی تدبیری در امور به وجود می آید و در صورت مشورت با متخصصین فن در هر موضوعی و برآورد تبعات مثبت و منفی از خطرات احتمالی جلوگیری می شود.

وی گفت: حذف کارت سوخت اشتباه راهبردی در خصوص مدیریت مصرف سوخت بود و پس از خسارات زیاد، دوباره به اول خط برگشتیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری همانند گذشته، بار دیگر سناریوی جریان غربگرا را برای ایجاد فتنه، باطل و دشمنان را نیز ناکام گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    بنام آن خدایی که شر خواص مردود را بعد از فتنه 88 بار دیگر در فتنه بنزین از سر مردم مسلمان ایران دور کرد. انصافا که رهبری معظم در موضوع بحران بنزین تدبیر در مواقع خطر را معنا کردند و با مدیریت آب را روی آتیش ریختند.