جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: روحانیت هزینه بی‌تدبیری مسئولان را پرداخت می کند، لذا دولت باید همه تلاش خود را به کار بگیرد تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با بیان اینکه سخنان رهبر انقلاب فصل‌الخطاب ماجرای سهمیه‌بندی بنزین و اعتراضات مردم است، اظهار کرد: به واقع حمایت رهبری از این موضوع باعث شد تا آشوب‌گران حساب کار دستشان بیاید.

وی با اشاره به اینکه خویشتن‌دارای قوه‌قضاییه در این مدت قابل تحسین است، اظهار کرد: مردم به خوبی می‌دانند که روحانیت در کنار آنها است و مشکلات معیشیتی آنها را با پوست و گوشت خون درک کرده است، اما در این میان عده‌ای درصددند تا بین مردم و حوزه اختلاف ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: اغتشاشات در سطح کشور از سوی آشوب‌گران، منافقین و معاندین نظام انجام شد، چراکه به آتش کشیدن و ایجاد اختلال در کشور نشان از اعتراض نیست، بلکه نشانه کینه از انقلاب اسلامی است که از بیرون کشور هدایت می‌شود.

وی عنوان کرد:  باید به صورت کارشناسی بعد از ایجاد آرامش در کشور، موضوع در جوامع دانشگاهی مورد بررسی قرار گیرد و دولت نظارت دقیق بر قیمت ها داشته باشد و مطالبات مردم به فراموشی سپرده نشود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: روحانیت هزینه بی‌تدبیری مسئولان را پرداخت می کند، لذا دولت باید همه تلاش خود را به کار بگیرد تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی  با بیان اینکه نباید بهانه به دست دشمن داد، گفت: در وقایع اخیر حساب مردم از آشوبگران جدا بود، چون اعتراض حق قانونی مردم است و با درک بالایی که دارند می‌دانند اعتراض قانونی با خرابکاری و ایجاد آشوب سنخیتی ندارد، ضمن اینکه راضی نمی‌شوند منافع ملی مورد آسیب قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه اغلب مردم نگران هستند که تبعات گرانی بنزین در سایر اجناس و  چرخه اقتصادی تاثیر داشته باشد، افزود: البته مسئولان قول داده‌اند که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.