پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی 13 آبان

حوزه/ حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که ملت ایران مطالبات و اعتراضات خود را از مسیر های قانونی و مسالمت آمیز دنبال می کند، گفت: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و آتش زدن نهادهای دولتی و حتی مصلا ها و همچنین اهانت و جسارت به کلام الله و تمثال مبارک شهدا می زنند، از ملت ایران نیستند.

حجت الاسلام ماشین چیان، مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: متأسفانه عوامل بیگانه و اشرار از فضای به وجود آمده در کشور در جهت منافع دشمنان ملت ایران سوء استفاده کردند.

وی با بیان این که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری فتنه دشمن خنثی شد، افزود: دشمن در تلاش بود به بهانه افزایش قیمت بنزین، فضای کشور را به سمت ناامنی و اغتشاش داخلی هدایت کند که با هوشیاری مردم و هدایت های رهبری خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که افراد عادی و مردم فهیم ایران هیچ گاه به تخریب اموال عمومی و آتش زدن آن اقدام نخواهند کرد، گفت: کسانی که در این چند روز مرتکب چنین اقداماتی شده اند به طور حتم از عوامل بیگانه و ضد انقلاب بودند.

حجت الاسلام ماشین چیان، نقش جریان های نفاق و ضد انقلاب را در حوادث اخیر پررنگ دانست و افزود: این جریان ها از داخل و خارج هدایت عوامل خود را عهده دار بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری با بیان این که جنس اعتراض با تخریب و اغتشاش بسیار متفاوت است، بیان داشت: آنچه در این چند روز دیده شد، طراحی دشمن برای سوق دادن کشور به سمت اغتشاش و ناامنی داخلی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند، افزود: این مردم اجازه نخواهند داد عده ای به بهانه افزایش قیمت بنزین، فضای کشور را ناامن و دستخوش مشکلات داخلی کنند.

حجت الاسلام ماشین چیان با بیان این که ملت بزرگ ایران مطالبات و اعتراضات خود را از مسیر های قانونی و مسالمت آمیز دنبال می کنند، بیان داشت: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و آتش زدن نهادهای دولتی و حتی مصلی ها و همچنین اهانت و جسارت به کلام الله و تمثال مبارک شهدا می زنند، از ملت ایران نیستند.

مدیر مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و گفت: نهادهای متولی نباید کوچکترین مماشاتی با این عوامل بیگانه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha