پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریزی ها در حمایت از انقلاب و رهبری

حوزه/ راهپیمایی بزرگ مردم خداجوی همدان فردا چهارشنبه ۲۹آبان ماه، ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان همدان در میدان مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

مسلم مخفی مشاور رسانه ای نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: مردم مومن و خداجوی همدان که همواره در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام، امام و شهدا پیشتاز بوده اند در برابر اغتشاشات اخیر اشرار و کینه ورزان نیز ساکت نمانده اند و به حمایت از آرمان ها نظام و لبیک به رهبر معظم انقلاب به صحنه خواهند امد.

وی افزود: این اشرار با سوءاستفاده از مطالبات مردم، کشور را دچار التهاب کرده اند و با تعرض به اموال عمومی، مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه و حتی بیمارستان ها موجب نگرانی مردم شده اند.

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان همدان با تشریح برنامه راهپیمایی مردم دارالمومنین همدان، خاطر نشان کرد: راهپیمایی بزرگ مردم خداجوی همدان فردا چهارشنبه ۲۹آبان ماه راس ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی نماینده ولی فقیه دراستان همدان در میدان مرکزی همدان برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان برای شرکت در این راهیپمایی که با عنوان راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha