پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 دوره آموزشی طلاب وظیفه

حوزه / حجت الاسلام علوی رضوی گفت: دوره جدید آموزشی طلاب وظیفه از هفته آینده شروع می شود؛ طلابی که نام آن‌ها در لیست مشمولین این دوره ثبت شده روز شنبه در محل تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) قم حاضر شوند.

حجت الاسلام سید علیرضا علوی رضوی، سرپرست معاونت امور طلاب حوزه‌های علمیه استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، با اشاره به شروع دوره جدید آموزشی طلاب وظیفه از هفته آینده، گفت: طلابی که نام آن‌ها در لیست مشمولین این دوره ثبت شده روز شنبه در محل تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) قم حاضر شوند.

وی با بیان این که تأخیر در حضور به موقع در محل تیپ به منزله انصراف از دوره است، خاطرنشان کرد: در صورت عدم حضور افراد لیست در موعد مقرر، افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

سرپرست معاونت طلاب اظهار داشت: وسایل شخصی همچون لباس نظامی و بعضی از اقلام به مشمولین تحویل خواهد شد اما چنان چه مشمولین به وسایل خاص شخصی همچون داروهای خاص نیاز دارند، آن‌ها را به همراه خود داشته باشند.

گفتنی است بنابر اطلاعیه امور طلاب و دانش آموختگان مدارک و وسایل مورد نیاز مشمولین برای شرکت در دوره آموزشی وظیفه طلاب به شرح زیر می‌باشد:

۱- کپی کارت ملی و شناسنامه

۲- دو قطعه عکس

۳- دفترچه بیمه

۴- فیش پرداختی هزینه دوره (طلاب سپاه نیاز به پرداخت فیش ندارند)

۵-  به همراه داشتن عمامه

درصورت احتیاج مبرم به تلفن همراه، میتوانید گوشی ساده (غیر هوشمند) به همراه داشته باشید.

نکته: حداقل وسایل شخصی مثل لباس نظامی، کاپشن، حوله، زیرپوش، شامپو سر، شورت و...... توسط تیپ ۸۳ به مشمولین داده خواهد شد، و فقط در صورت نیاز به وسایل خاص مثل داروهای خاص و..... هرشخص برای خود از قبل به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha