جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه هم نمی‌ترسیم چون برخلاف اقلیت سازش‌کار فتنه‌ها جوهره مردم را آشکار و بصیرت ایجاد می‌کند و حتی ظهور امام عصر (عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج، در دیدار با بسیجیان شهرستان بیرجند، با اشاره به اینکه تحقق هر عملی نیاز به وجود مقتضی و عدم مانع دارد، اظهار کرد: در گذشته یک مسلمان در پیروی از اهل بیت(ع) انگیزه زیادی داشت، اما در اجرا و عمل به مانع برخورد می کرد و قابل عمل نبود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نقشی که انقلاب اسلامی ایفا کرد مانع طاغوت و استعمار خارجی را برداشت و به سمت آرمان‌های اسلام حرکت کرد، تصریح کرد: قاعدتا تک تک مردم مسلمان در این شرایط باید التزام خود را نشان می‌دادند، اما در عین حال که از نظر اعتقادی و بینش آن را قبول دارند ولی در عمل به مانع‌های نفسانی دست و پایشان بند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی همراه با التزام عملی به اسلام است، گفت: اگر اسلام به معنی صحیحش به صورت فراگیر پیاده شود دشمن وجود خارجی نخواهد داشت، فرصت‌هایی که دشمن پیدا می‌کند به خاطر ولنگاری، سهل‌انگاری، تساهل، تسامح و وادادگی برخی افراد است که از ضعف آن ها دشمن طمع می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: آنجا که در جامعه‌ای زمزمه بسیج پر شود، جایی برای دشمن باقی نمی ماند، لذا آسیبی که می‌بینیم همواره از ناحیه انسان‌های سست اراده و سازش‌کار بوده که به ما طمع می‌کنند، بنابراین به هر میزانی که تفکر بسیجی را زیاد و توسعه دهیم به همان اندازه دشمن مایوس می‌شود و خطرات از کشور و جامعه ما دور خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در این ۴۰ سال آسیب‌های زیادی دیدیم که همه از ناحیه افراد منفعل، حاصل شده است، گفت: فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی عده‌ای است و همواره هزینه سازش‌های غیرمعقول و وادادگی و کم‌آوردن در برابر دشمن، بیشتر از مقاومت است.

وی افزود: مقاومت یا همان جهاد کبیر اگر فراگیر باشد بی‌هزینه خواهد بود و دشمن اگر بداند در این کشور هیچ سازش‌کاری نقش ندارد و کار به دست انسان‌های با اراده است جراتی که یک قدم جلو گذارد، نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: آسیب های ما از خودی های ولنگار است نه از بیرون، زیرا آمریکا، صهیونیست، انگلیس و فرانسه کاره ای نیستند، آنها که کار را بر مسلمانان سخت می کنند، سازشگران داخلی هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر داخلی در هر مسأله‌ای از خود سستی نشان ندهد و به ساز سیاست بیگانه غرب نرقصد، دشمن جرأت نمی‌کند وارد کشور شود؛ در خصوص مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همین طور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فتنه‌های متعدد در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ گفت: هر روز از ناحیه دشمن به صورت کارشناسی توطئه فتنه در ابعاد مختلف وجود دارد که یکی از صدها نمونه آن در چند روز اخیر بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ما فتنه گر نیستیم، اما از فتنه هم نمی‌ترسیم چون برخلاف اقلیت سازش کار، فتنه‌ها بصیرت ایجاد می‌کند و حتی ظهور امام عصر (عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد.

وی بیان داشت: آقای حاج شیخ عباس مصباح زاده، ریاضی دان و منجم مومن و متدین که حدود ۴۵ سال است با تقویم ایشان آشنا هستم، پیش و بعد از انقلاب پیش گویی ها و نظراتی در خصوص مسائل عنوان می کنند که در خیلی از جاها پیشگویی های ایشان جواب داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از خصوصیات آقای مصباح زاده این است که در دوران طاغوت هیچ گاه چاپلوسی آن ها را نمی کرد و کتابش با حضرت مهدی(عج) پیوند داشت، یادآور شد: آقای مصباح زاده فتنه اخیر که به وقوع پیوسته است را نیز پیشگویی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آقای مصباح زاده در هر ورقی ارادت خود را به حضرت مهدی(عج) نشان می دهد و در خصوص آذرماه ۹۸ نیز بعد از اخباری که می دهد، از بروز بعضی فتنه ها و گرفتاری خائنین و اعداء خبر می دهد.

وی ادامه داد: برای ماه بعد که همان دی ماه باشد نیز آقای مصباح زاده پیش بینی کرده اند که بهت و کوری منافقان در پیش خواهد بود، لذا منتظر این اخبار نیز باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این عالم گرانقدر در بهمن ماه نیز به کشف استار اشاره می کند، افزود: این جریانات دارای لایه های ظاهری است که در خیابان ها می بینید، اما لایه های پنهانی نیز دارد و کشف استار یعنی پرده های پشت فتنه نمایان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: آقای مصباح زاده همچنین در بهمن ماه به عزل بعضی ارباب مناصب، اشاره می کند، لذا آن هایی که دارای مقام و مسئولیتی هستند، بعد از کشف استار، تاریخ مصرفشان تمام می شود.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمنان کار را شروع می‌کنند، اما باید پاسخ دهند، زیرا ایران کشور ضعیفی نیست و مرزهای ایران هم در کشورهای اسلامی مشخص است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این تنها مردم ایران نیستند که به اسلام ناب عشق می ورزند بلکه ملت های زیادی وجود دارند که برای اسلام جان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: در فتنه ۹۸، نتیجه ی نهایی یک بصیرت و حرکت جدیدی خواهد بود که آن هایی که در کشور ما چرت می زنند و خواب هستند و یا خواب هایی برای کشور می بینند، از خواب بیدار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه تفکر بسیج یعنی تضمین سلامت صد در صد کل جامعه، گفت: تفکر بسیجی یعنی انسان متلزم به اسلام نظری و اسلام عملی، لذا باید به سمت بسیجی صد در صد پیش برویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهید برونسی تراز انقلاب است، خاطر نشان کرد: شهید برونسی یک بسیجی صددرصد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این شهید وقتی می خواست نیروهای خود را از میدان مین عبور دهد، به حضرت فاطمه زهرا(س) متوسل شد و حضرت نیز ایشان را بر محور خاصی رهنمون کرد تا نیروهایش را از میدان مین عبور دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطر نشان کرد: با مستندی که از یک منبع شنیده شده، شهید برونسی چند روز پیش از فتنه اخیر به خواب همسر گرامی خود آمده و گفته است که "فتنه ای در پیش است، اما نگران نباشید، زیرا این فتنه پیروزی خواهد بود. "

وی اضافه کرد: گستره بسیج باید از کودک تا پیر باشد تا همه تفکر بسیجی داشته باشند و وقتی به این نصاب رسیدیم، هیچ دشمنی نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: اگر هر کدام در یک طرح علمی و کارشناسی، یک بسیجی دیگر از فرزندان آب و خاک را پرورش و از لغزشگاه‌ها نجات دهیم، طولی نمی‌کشد که بسیج گسترده خواهد شد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ستار IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    87 30
    ان شاءالله که این اتفاقات بیافتد و به ظهور حضرت منجر شود آن هم با کمترین آسیب
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      25 14
      بصیرت افزایی با تمسک به پیشگویی و خواب هرچند حجت نیست و بعید است که به نتیجه دلخواه برسد اما لازم است با ارائه این کتاب به مراجع و اهل عرفان وثوق این نوشته را ابتدا اثبات کرد و سپس آن را انتشار داد که خدایی نکرده مورد استهزاء و طعن دیگران واقع نشویم چنانکه رهبر انقلاب نیز همیشه بر بصیرت همراه تفکر و تعقل تاکید دارند
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      17 16
      شماهایی که منفی دادید دقیقا با چی مخالفید ظهور!
  • شهروند IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    32 8
    با سلام و احترام لطفا این کتاب مذکور رو بزارید برای دانلود ما هم بهره ببریم!! چرا تا امروز صحبتی از جناب نویسنده و کتاب ایشان نبوده!! چرا کتابی به این نام در سایت کتاب ملی ثبت نشده!! چرا هر از چندگاهی یه کتاب و جزوه ی قدیمی از پیشگویی آدم ها رو میشه!!
    • ایرانی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      27 28
      خرافات
    • بهرامى AE ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
      10 5
      عزیز این کتاب نیست بلکه تقویم نجومی ایشان می باشد که از قبل از انقلاب هرسال چاپ می شود
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
      6 2
      کتاب نیست بلکه تقویم نجومی است و این تقویم جدیدی نیست برید توی بعضی کتابفروشی ها پیدا میشود
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      2 1
      کنار حرم امام رضا از سمت طبرسی که برین نزدیک در حرم سمت راست یک کتابفروشی هست اونجا ماچندسال پیش این تقویم رو گرفتیم برای همون سال خیلی تقویم جالبیه همه چیز توش داره. میتونین برین اونجا بخرین.
    • نوید IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
      0 1
      نه عقل در زوال این افراد
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    6 1
    سلام واحترام ، نام کتاب چیست ؟ اگر امکان دارد پی دی اف کتاب مزبور رو برا دانلود بزارید ممنون
  • محمدجواد IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    5 1
    به نظر همون تقویم نجومی هست که در هر تاریخ توضیحی داده شده
  • سوخته IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    18 6
    سلام ممنون از امیدواری که دادید انشاالله منافقان داخلی هر چه زودتر از بین بروند
  • چریک پیر IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    2 4
    سلام بهترین و امیدبخش ترین پیش بینی روایت۵۰ باب۱۴ کتاب غیبت نعمانی است که امام باقر انقلاب اسلامی و مراحل ان را بیان فرموده اند، علامه کورانی نیز در کتاب عصرظهور با بیانی فصیح روایات فراوانی را ذکر کرده اند هرچند در تحلیلهایشان اشکالات کوچکی وجود دارد اما تصویر واضحی از شرایط عصر ظهور ترسیم کرده اند.
  • محمد GE ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    6 9
    طبق روایات بزودی نایب امام زمان بر علیه دجالان خروج کرده و عده ای از مردم گمراه از خواب غفلت بیدار شده و از جبهه کفر و شرک جدا میشوند و عده ای هم در همان مسیر اشتباه باقیمانده و بدست امام عصر نابود میشوند .
  • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    22 3
    ظلم به مردم توسط هر کسی در هرلباس و منسبی پایدارنمیماند
  • علی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    6 2
    معلومه حوزه هنوز ...
  • US ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    15 8
    خدا عقل دُروست و حسابی بده
  • محسن IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    9 6
    اگر این اتفاقات در دی و بهمن نیفتاد .تکلیف چیست که نماینده ولی فقیه این حزفها را زده؟
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      10 1
      با تو موافقم، اما اگر حقایق و اسرار پشت پرده کشف شد بشرطی که باز جنابعالی نگی کار خودشون بود
    • ف IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
      4 4
      دیدی که. کور دلان و دشمنان اسلام ،سردار عزیزمون رو سردار قاسم سلیمانی را به شهادت رساندن.
    • حمید IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      0 0
      یه دروغ دیگه میگن. یا اصلا وارد این بحث نمیشم که دروغگویی و شیادی شون لو نره
  • سعید IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    4 4
    سلام.اینها وعده الهی هستند و خواهشمندم از ذکر این موارد خودداری کنید شاید امام زمان عج راضی نباشند.
    • محمد IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
      3 9
      اگه درست از آب در بیاد هم پیروزی برای آمریکاست چون الان آمریکا و اپوزیسیون خارج از کشور کلا همه مسولین از چپ و راست رو فاسد میدونن!! صحبت های پمپئو رو ببینید!! روحانی هم دزد و دروغگو از آب دربیاد سابقه ش توی همین نظام بوده از اول هم از مسولین همین نظام بوده. کلا این پیشگویی چوب دو سر کثافته!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    25 11
    فتنه اصلی در آذر ۹۸ گرانی سه برابری بنزین و حمایت همه جانبه از این گرانی بود که که ملت را به خاک سیاه نشاند،لذا شرم کنید و ...
  • فرهاد داودی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    9 5
    انشالله هر چه زودتر منافقین به اسلام و مسلمین در پست های مختلف بیشتر از قبل رسوا بشوند و قوه قضاییه تک تک انها را به مجازات برسند تک تک ملت هم پشتوانه هر مسعول مومن و متعهد دلسوز است. تک تک ما شیعیان اتش زیر خاکستریم و وای بحال خاینین به اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی ایران که اگر به قصد مجازات انها برخیزیم به رهبری و دستور مقام معظم رهبری، مطمعنا بد عاقبتی منتطر منافقین است.
    • ناشناس IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
      6 4
      به نظرم کمی هم رو سواد نوشتاری کار کنی بد نیست
    • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
      3 0
      به نظرم سواد شما عملکرد شما را نشان می دهد وای به حال روزی که شما بخواهید مسوولین مملکت را ادب کنید شستشوی مغزی افراد بیسواد خیلی راحته یکم کار کنید
  • A.a IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    7 1
    امان از دست عوام
  • محمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    6 8
    متأسفانه افرادی که تفکرات ضد دینی وضد انقلابی دارن به ندرت حاضر به قبول واقعیات هستن و با اراجیفی خاص و دور از واقعیت مسائل رو بررسی میکنن بحث با چنین افرادی مثل آب در هاون کوبیدن است .وقتی میگیم چرا مثلا به آمریکا دل خوش دارین جواب میدن مگه آمریکا چه کار ی علیه ما انجام داده؟وقتی کسی تا این حد حاضر به پذیرش واقهیات نیست چطور میخوایبن بینش سیاسی داشته باشه و با تحقیق و بدون تعصب جریانها رو موشکافانه بررسی کنه هر اتفاقی میفته میگن کار خودشون هست پس فقط باید محکم راه انقلاب رو ادمه داد و فقط گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم ان شاا..خود صاحب این مملکت و این مردم پرچم انقلاب و کفرستیزی رو از امام خامنه ای تحویل خواهند گرفت
  • علی CZ ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 9
    اسلام دین عقل و انسانیت است ....پیشگویی و این مسائل شرم آور است
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      3 2
      پیشگویی دروغ نیست اما پیشگویان دروغین زیادند پس نباید به این قبیل موارد توجه کرد مگر بزرگانی که صلاحیت اونها حتمیه بر اساس احادیث یا قرآن یا از افرادی که خودشون اطمینان دارند به پیشگویی دست پیدا کرده باشند . مثل امام خمینی (ره)
    • سجاد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      2 2
      به پایان سلام بگو ما هم به آغاز سلام میگیم
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    7 1
    انشالله مردم بتوانند به آرامش برسند.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    6 3
    فرزند آیت الله بهجت چند سال پیش گفتند: مرحوم آیت الله بهجت، ماه های آخر عمر شریفشان، دست روی دست میکشیدند و از ظهور حضرت مهدی صحبت میکردند... ان شااله به زودی این خبر خوب در گستره عالم منتشر شود که انا المهدی...
  • معصوم علی قادری IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    6 6
    40 سال قیمت های دستوری فروش نفت و واردات گوشت و نان و روغن و شکر معجونی برای افزایش جمعیت و افزایش نا بجای سطح زندگی حاصل داد فرزندان تحصیل کرده ناکارامد کاربردی بیکاری ازبین رفتن واحد های اقتصادی کشاورزی در روستاها و تعطیلی کارخانجات تولیدی ساخته شده با وام بانکی برنامه ای ؟ سپس واردات با ارز دولتی و غیر اقتصادی کردن همه همه همه تولید حتی دسته بیل؟؟ اقایان که استادادشان در انگلیس دوره نجوم دیدند و حال پیش بینی اهداف دشمن با زبان مذهب و احیای حجتیه کاملا وابسته به انگلستان (عباس مصباح‌ زاده» در سال 1311 ش متولد شد. پدرش شيخ اسماعيل مصباح و پدر بزرگش ميرزا جهانبخش منجّم باشى، از منجّمين بزرگ عصر قاجار و از مدرّسين معروف دارالفنون و مدرسه خان مروى بوده است. در سال 1350 ش وى به انگلستان عزيمت نمود و پس از ديدار از مراكز علمى و دانشگاهى آن كشور به رصد خانه گرينويچ لندن رفته و با دانشمندان نجوم به بحث و مشاوره پرداخت و از كتابخانه خطّى موزه بريتانيا استفاده نمود.) وقتی نان نداشته باشید هیچ ندارید شوروی قدرتمند را بی نانی رشوه دروغ عدم رو راستی با مردم متلاشی کرد بیدار شویم قبل از رسیدن ببه مرحله سحر و جادو خواب و قبض و بسط های انگلیسی جامعه را مدیریت کنیم و فاجعه های تکراری صفویه قاجار و پهلوی را تکرار نکنیم چرا که بدون تفکر و تعقل تاریخ مثل گذشته تکرار می شود دولت بسیار ضعیف است ولی این اعتراضات بوی خوبی نمی دهد بنزین یا ها کالای ارزان یعنی حق فقرای مصرف نکننده را به اغنیای مصرف کننده دادن کدام عشایر از بزرگ راه های تهران شمال استفاده می کنند فقرا اسامی استانهرا بلد نیستند تا اینکه از قمیتی مو بکنند و قسمت دیگر مو بکارن انها پول سلمانی معمولی را ندارند شما با دلار نفتی ارز مسافرتی برای گردش اغلب جوانان مجرد می دهید
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    5 2
    دجالها کیا هستند ؟؟؟
  • زینال US ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    3 2
    ایشالله با ظهور حضرت از دست ... خلاص بشیم صلوات...!!!
  • امیر حسین IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    4 0
    درباره آینده ایران چی میگه این پیشگو ؟؟؟'''!!!
  • سارا IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    5 2
    اما.شواهد و مدارکی وجود داره ک ظهور ایشان نزدیک هست.انشاءا.. قرآن بخوانید، به محرومان توجه کنید، و از گناه بپرهیزید.
  • ای US ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    4 5
    مامردمی هستیم مثل مردم کوفه شایدبدترازانها چون ان زمان مردم این قدرحقه باز نبودن منافق نبودن امام زمان هم میداند که عقیده ها چیست اگرفقط به روایت تعداداندکی انگشت شمار یارداشته باشدظهورمیکنددنیای هفت میلیارد جمعیت شش نفرمردراستین ندارد که یارامام زمان باش اون وقت مانشستیم قصه میبافیم
  • علی RO ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    11 0
    والله آنهایی باید از دجال و ظهور مهدی موعود بترسند که در منصب قدرت هستند و مردم در ستم و ظلم. فقر ریشه بسیاری از فسادها هست
  • کرامات شیخ ما IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    3 1
    بعد از بهمن یک عده عزل می شوند !!! خوب بنده خدا قرار است آخر سال انتخابات مجلس باشه یک عده می روند یک عده دیگر می ایند در قسمت دیگری میگویند مقاومت یا همان جهاد کبیر اگر فراگیر باشد بی‌هزینه خواهد بود ) واقعا !!! پس در زمان صدر اسلام که حضرت رسول ص مقاومت و مبارزه می کرده و فراگیر هم بوده هیچ هزینه ای نداشته !!! انچه که قران کریم به دفعات و تاکید بر اضمحلال قومی دارد طاغوت و خودبرتر بینی است و اینقدر تاکید حتی بر ولنگاری ندارد ضمنا هنوز میلیون ها نفر در ایران زنده و شاهدند که دلیل این مشکلات از کجاست و امثال افرادی که در دیوارهای فرقهای خود محصورند نمی توانند با برچسب مشکلات را بگردن این و ان بیاندازند
  • شاهد IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    6 0
    با سلام.ادبیات بعضی دوستان چه موافق و چه مخالف مومنانه و مودبانه نیست.باید گفت همان طور که خواب حجت شرعی برای انجام دادن و یا ندادن کاری نیست .پیشگویی هم همان طور است ولی رد کردن آن هم کار عاقلانه ای نیست.و معمولا پیشگویی ها بعد از وقوع بررسی میشوند.و قوت قلبی هستند برای ادامه راه .ما در قرآن هم پیشگویی داریم که به وقوع پیوسته .صحبت های معصومین هم در مورد آینده هست.این یعنی عقل را کنار بگذاریم!نه دوستان سعی کنید به همین راحتی به هم توهین نکنید بلکه با متانت جواب هم را بدهید .
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    3 0
    و از فتنه‏ اى بپرهيزيد كه تنها به ستمكاران شما نمی ‏رسد; (بلكه همه را فرا خواهد گرفت; چرا كه ديگران سكوت اختيار كردند.) و بدانيد خداوند كيفر شديد دارد! سوره الانفال آیه (25) خدا دست فاسدان،شعبده بازان،خوابگذاران،جلادان،ریاکاران،بهتان وتهمت زنان نابکار و کذابان و چاپلوسان را از حکومت ایران قطع کند .
  • علی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    2 0
    اونایی که بالا پیام دادن الان لال هستند؟
  • رضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    1 0
    اینم از فتنه دی ماه ۹۸
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    2 0
    دوستان این رو بدونید حکومت ها نماد فرهنگ مردم یک کشور هستن بعضی کشورها اصلا حکومت ندارن بعضی اصلا انتخابات ندارن فقط یه نفر دارن که کاره ای هم نیست اما همه دنیا فکر می کنه اون بهترین آدمه اما اون فقط سنبل و نماد هست از مردمی که دروغ نمیگن کار می کنن تلاش می کنن دنبال شهوت و شخص پرستی صرف نیستن انقلاب علمی صنعتی اقتصادی برای اونها یک دغدغه واقعی هست حتی در خلوت ها نه اینکه یکی رفت داخل یک اداره همه ادعاهای خودش رو فراموش کنه تاریخ 300 ساله ایران نشون میده تا زمانی که انقلاب فرهنگی در خود مردم رخ نده حکومت ها درست بشو نیستن حالا اگر به قول تاریخ دان ها مردم ایران هر 30 سال یک بار حکومت رو هم عوض کن!!..
  • ف IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    12 4
    امروز 21 دی ماه 1398 هست و در سوگ از دست دادن سردار شجاع و مومن مون ،سردار قاسم سلیمانی عزیز دلهامون مملو از غم واندوه هست ،روز های تلخی رو داریم پشت سر میزاریم، از طرفی قضیه هوا پیما اوکرائینی، که ان شاءالله تحقیقات انجام بشه و حقیقت مظلومیت سپاه عزیز، آشکار بشه (ما همیشه سپاسگزار سپاه عزیز و جان برکف مون هستیم) این هم از اتفاقات دی ماه.
  • جوان ایرانی IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    5 2
    بله امروز 22 دی هست. در تشییع سردار و حمله به پایگاه آمریکایی بهت و خاری منافقین رو هم دیدیم...
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 3
    بله اتحاد مردم رو هم در تشییع حاج قاسم دیدیم. خدا رو شکر اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 4
    حادثه دی محقق شد انشاالله بهمن
  • لیلا IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 2
    استاد پناهیان یه خاطره زیبا از این قبیل پیشگوییها و مکاشفات دارند - کلیت و مفهوم کلام ایشون رو میگم نه عینا سخنان ایشون رو - ایشون میگن چند سال پیش دوستانی پیش من اومدند و از شخصی بسیار تعریف کردند که چقدر عابده و اهل مکاشفه و خواب دیدن از اولیا الهی هست و بسیار عاشق امام زمانه (عج) و همه رو توصیه به اعمال خیر میکنه و طرفدار هم زیاد پیدا کرده - من (استاد ) اونها رو از پیروی از اون شخص بر حذر داشتم و گفتم مراقب این قبیل آدمهایی که دم از خواب و مکاشفه میزنند باشید اصلا در دین ما خواب حجت نیست فردا اومدیم و طرف گفت خواب دیدم امام زمان (عج) دستور به فلان خرابکاری یا شورش دادند اونوقت کسانی که به او اعتماد کردند باورشون میشه و چشم بسته عمله او میشن - اتفاقا چند وقت بعد اون دوستان آمدند و گفتند حق با شما بود طرف اون روی خودش رو نشون داد و الان شروع به چرند گویی کرده و مردم رو منحرف میکنه پس خیلی باید مراقب این قبیل حرفها بود
  • لیلا IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 0
    یه فردی در یکی از کشورهای عربی هست که مرتب پیشگویی میکنه و از قرار معلوم پیشگوییهای درست هم زیاد داشته - استاد رائفی پور در مورد این آدم تذکر میده که حواستون جمع باشه اولیای الهی آینده رو می دیدند ولی اونها معمولا اهل بیان این قبیل مطالب برای مردم نبودند - اینکه یکی بنشینه و مرتب در حال پیشگویی باشه احتمال شیاد بودنش خیلی زیاده مثل این فردی که در کشورهای عربی معروف شده بیشتر به نظر میرسه که عمله صهیونیستهاست چون صهیونیست ها استاد این قبیل بازیها هستند . یکی رو علم میکنند که پیشگویی کنه اونوقت اونها هم پیشگویی ها رو انجام میدن اینجوری طرف چنان مورد اعتماد مردم قرار میگیره که با حرفهاش مردم رو از لحاظ ذهنی و روانی تحت تاثیر قرار داده و مطابق میل صهیونیستها مدیریت میکنه = سعی کنیم پیگیر این مسائل نشیم چون احتمال در دام افتادنمون زیاده
    • ندبه IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      1 0
      دقیقا
  • مهدی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    5 2
    سلام الان حوزه در کجای تحولات سهمگین ایران قرار داره الانی که رهبری زیر فشار قدرت های خارجی و عمال داخلی در فشارند مراجع و علما کجایند در کلاس در س درس چی رو می آموزند سکوت در جنگ و هیاهو در صلح ۲×۲=۴
  • ادواردو آنیلی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    3 3
    سلام. من به امام جمعه بیرجند و مطالبی که گفتند کاری ندارم، البته عرفا سر نگهدارند و هر چیزی که از عالم غیب بهشون می رسید رو هر جا و به هر کسی نمی گفتند، پیشگویی که دیگه جای خود داره. ولی به این نکته هم دقت کنید که جریان نفوذ (به فرمایش حضرت آقا) از این پیشگویی ها و به ویژه این سخنرانی مطلع نیست؟ جریانی که حتی احتمال نفوذش در بدنه نیروهای مسلح بویژه سپاه هم هست.
  • AE ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    1 1
    سلام این موارد که بیان شده به نظرم از روی وهم نیست چرا که هرکه کمی تجربه و تعقل داشته باشد قادر به پیش بینی می باشد من فکر میکنم مطالب عنوان شده جنبه پیش بینی داشته باشد نه پیشگویی 1
  • س IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 1
    جایی که به نفع باشه پیشگویی جایی که نفعی نداره پیشگویی میشه خرافات
  • ایرانی IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    6 2
    بدبخت به این ملت که باید به جای توسعه علم و دانش و خردمندی باید هر روزه این چرندیات را از رسانه های کشور بشنوند ؟!!
  • محمد صادق IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    5 0
    باب پیشگویی اگر باز شد ، مدعی هم زیاد میشه . لذا به نظر میاد نشر اینگونه مطالب کار صحیحی نباشه. هر چند ممکنه برای جذب مخاطب خوب باشه...
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    5 3
    پیش بینی این آیت الله درست از آب در آمد شهادت سپهبد سلیمانی، بهت منافقین رو به همراه داشت ان شاالله نصرت و پیروزی نهایی نزدیک است
    • یزدانی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 0
      اگه درباره سردار سلیمانی پیشگویی کرده و درستم بوده باید بهش شک کرد که با قاتلین سروسری داشته یا نه! میدونسته چنین اتفاقی میافته و نشسته نگاه کرده؟! مگه شما مسلمان نیستین، مگه خبر ندارین درباره پیشگویی و طالع بینی و ستاره بینی واین چیزا گفته شده طرفش نرید، اصلا کفره این چیزا...
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      باسلام بیشتر دقت کنیم بیشتر مطالعه کنیم ...خواب نمایی وپیشگویی های بی اصل و مبنا دردی رو دوا نمیکنه....امام عصر معلم غایب ماست درنبود معلم وظیفه شاگردان خوب چیست...فقط انتظار دم در کلاس و گفتن اینکه فکر کنم یکی از دفتر میخواد بیاد بیرون احتمالا معلم ماباشه!!!آیا مثال ملموس هست؟یانه؟
  • Amir ali IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    2 1
    ما از هیچ فتنه گری نمیترسیم ، تا اخرش تا اخرین قطره خونمان مثل کوه پشت سر رهبرمون ایستادیم ، مرگ بر منافق
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    در دی ماه قاسم سلیمانی کشته شد و هواپیمای اوکراینی با موشک هدف قرار گرفت. کدامش بهت و کوری متافقین بود؟
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 1
    در دی ماه قاسم سلیمانی کشته شد و هواپیمای اوکراینی با موشک هدف قرار گرفت. کدامش بهت و کوری متافقین بود؟
  • فدائی حیدری IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 1
    چرندیات که میگویند اشکاراست کجای دین گفتهکه باید حکومتی ان هم فقط درایران اینقدرفشاربرمردم بیاورند که امام زمان ظهورکند ازظهورفقط خداداند وبس اخون بیسواد اگر عقل واقتصاد میدانست کاری میکرد که ملت داشته باشند تابتوانند درمقابل دشمن ایستادگی کنند ضمن اینکه خدا بربشرش ظلم نمیکند عادل است برای ظهور ملت ایران رااواره کندکهچی این ظلمی که مسئولین میکنند وکردنددیگرتمام است صدلشگرهم جلودارنیست ان هانیز ازملتند باید نظام فکری کنددست اختلاسگران راکوتاه کند
  • کوروش IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    2 1
    مزخرف محض پایان تاریکی درانتظارایران است.
  • ابوطالب FR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    1 0
    شکی نیست که مادراستانه واقعه عظیم وفرحبش ظهوریم وطبیعی است دشمنان نیز آخرین تلاشها وتقلاهارا بکند ولی بحول وقوع الهی پیروزی با ماست
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    2 0
    من سر در نیاوردم یعنی زجر کشیدن الان مردم ایران بخاطر اینه که امام زمان زود ظهور کنه
  • یزدانی RU ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    3 0
    تو پیشگویی ها و داستان های تخیلی سیر کردن و ندیدن واقعیت های جامعه بوده که مارو به این روز رسانده و اقایان ظاهراً نمیبینند و هر بحرانی را هم براحتی با توهم توطئه سرهم بندیش میکنند میره پی کارش... واقعا که محشریه روز قیامت.
  • روح اله IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    شهیدبرونزی؟وای
  • محمد CA ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    آخرش متوسل میشن به یک خواب درحالی که همگی در خوابیم و دشمنان بیدار و درحال چپاول
  • امیرعلی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    قرار نیست که‌همه حرف های پیشگویان‌درست از‌آب‌در‌بیاد، خدا ‌بهتر‌میدونه.