جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام راحلی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی گفت: مرکز خدمات این آمادگی را دارد که در صورت نیاز طلاب و روحانیون و یا خانواده‌های آن‌ها به کلاس‌های مختلف و درخواست آن‌ها این کلاس‌ها را برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام حمید راحلی، امروز در جلسه طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه، با بیان اینکه تقوا و علم لازمه طلاب علوم دینی برای رسیدن به اوج طلبگی است اظهار داشت: اخلاق، علم و نظم در امور زندگی از جمله نیازهای طلبه است که روایات ائمه معصومین هم ما را بدان‌ها سفارش می‌کنند.

وی ادامه داد: بنای مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی ارائه خدمات بیمه‌ای، فرهنگی، ورزشی و اردویی به طلاب، روحانیون و خانواده‌ آن‌ها می‌باشد و مرکز خدمات این آمادگی را دارد که در صورت نیاز طلاب و روحانیون و یا خانواده‌های آن‌ها به کلاس‌های مختلف و درخواست آن‌ها این کلاس‌ها را برگزار کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با بیان این‌که خدمات مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی شامل همه طلاب و روحانیون خواهر و برادر می‌شود، گفت: همه طلاب، روحانیون خواهر و برادر و روحانیون اهل سنت استان که تحت پوشش مرکز خدمات هستند می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

وی در ادامه از اهدای وام کمک‌ هزینه ازدواج به طلاب خبر داد و بیان داشت: از جمله اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، اهدای وام کمک‌ هزینه ازدواج برای طلابی است که تازه ازدواج کرده‌اند.

در پایان این دیدار مسئولین مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه، از آثار پژوهشی طلاب ارومیه، کتابخانه و دیگر بخش‌های این مدرسه نیز بازدید کردند.




انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha