پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهائیت

حوزه/ حجت‌الاسلام روزبهانی گفت : بهائیت جریان خشونت‌طلبی است و ما معتقدیم برای صلح و رافت نیست و شعار صلح آنها دروغ محض است و بنده  حاضرم با استناد به منابع خود بهائی ثابت کنم که بهائیت جریان خشونت گراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت‌الاسلام علیرضا روزبهانی، امروز در نشست خبری که در ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت : فرقه بهائیت به خاطر ۲۰۰اُمین سالگرد میرزا علی محمد شیرازی یک فستیوال برپا کرده و تلاش دارد تا او را به عنوان اسطوره تمدن معرفی کند و در این مورد هم حتی یک فیلم با عنوان باب(دروازه) ساخته است.

وی ادامه داد:  ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹، تولد ۲۰۰ سالگی علی محمد است که بهائیان جشن‌هایی زیادی برای این منظور اختصاص داده‌اند.

حجت‌الاسلام روزبهانی با تاکید بر اینکه بابیت بذر بهاییت است، گفت: بهائیان برای برگزاری مناسبت‌های خود برنامه‌های زیادی دارند که ما نیز برای نشر آگاهی مردم و بالابردن اطلاعات جامعه  در مقابل بهائیت دست به کار شده‌ایم.

 وی با اشاره بر اینکه فراخوان مقالات برای برپایی همایش بهائیت ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه ای داده شده و اقشار مختلف جهانی و مدیران ارشد فرهنگی در عرصه بین‌المللی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره بر اینکه ۴۰ عنوان مقاله برای همایش تعیین شده است، گفت: آمار دقیقی در دست نیست که اعلام کنم کدام مقاله‌ها ارزش و رتبه لازم را کسب کرده‌اند زیرا تا پایان تاریخ فراخوان وقت باقی مانده است.

 وی ادامه داد : هدف این همایش این است  تا افرادی که با بهائیت آشنا هستند و همچنین افراد فرهیخته جامعه به ما کمک کنند.

حجت‌الاسلام روزبهانی گفت : بهائیت جریان خشونت‌طلبی است و ما معتقدیم برای صلح و رافت نیست و شعار صلح آنها دروغ محض است و بنده  حاضرم با استناد به منابع خود بهائی ثابت کنم که بهائیت جریان خشونت گراست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha