جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی

حوزه/ اتفاق اخیر و شرارت ها در کشور از قبل برنامه ریزی شده بود، ولی قضیه گرانی بنزین جرقه ای برای این شرارت ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم قم در لبیک به منویات رهبر انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: در حوادث گذشته حضور مردم بود که توانست آن غائله گذشته را خاموش کند، بازهم همین  حضور مردم است که می تواند این غائله ای که 2 سال برای آن از سوی دشمنان برنامه ریزی شده، خاموش کند و این چنین هم بوده است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در روزهای گذشته مردم در شهرهای دیگر حضور خوبی در حمایت از رهبری داشته اند. از سویی مسئولین باید بدانند به این مردم توجه کنند، این مردم از نظر معیشتی در فشارهستند. این مردمی که در همه حال پشت سر ولایت فقیه و کشور هستند، باید تلاش کرد مشکلات آنها را از بین برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: این اتفاق اخیر و شرارت ها، موضوع برنامه ریزی شده بود، ولی قضیه گرانی بنزین جرقه ای برای این شرارتها شد.

وی بیان داشت: اصلا قرار بود اغتشاشی صورت گیرد، ولی این گرانی زمینه ای شد تا مردم به میدان بیایند و آنها این حضور مردم را بهانه ای برای انجام شرارت های خود قرار دهند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha