پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لائینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لائینی به حوادث اخیر در چند شهر کشور اشاره کرد و با بیان این که آشوبگران، فتنه گران و سلطنت طلبان به دنبال آن بودند که ایران اسلامی را به لبنان و عراقی دیگر تبدیل کنند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت، مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش چهل سالگی تأسیس نخستین نماز جمعه خطه شمال کشور در بابل، نماز جمعه را از رویش ها و برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز این نهال چهل ساله انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند در سراسر کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی نهاد انقلابی نماز جمعه امروز در ۹۰۰ شهر کشور مستقراست، افزود: ائمه جمعه به عنوان مهم ترین و اثرگذار ترین بخش کشور وظیفه آگاهی بخشی و بصیرت دهی به جامعه را عهده دار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران از نماز جمعه به عنوان سنگر و میعادگاه عاشقان ولایت یاد کرد و بیان داشت: ائمه جمعه هر هفته با بصیرت دهی به جامعه و آگاهی بخشی بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن از حضور گسترده مردم در صفوف نماز جمعه بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل از همان ابتدای انقلاب تا به امروز همه توان خود را در جهت کاهش حضور مردم در این پایگاه عبادی سیاسی به کار گرفته است.

امام جمعه ساری، نماز جمعه را بهترین پایگاه دفاع از دین و انقلاب دانست و تصریح کرد: هر چه صفوف مردم مؤمن و انقلابی در این پایگاه عبادی سیاسی بیشتر شود، دشمن عصبانی تر می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفتند، گفت: اما همواره توطئه آنها با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران خنثی شد.

امام جمعه ساری با بیان این که نماز جمعه در جامعه اسلامی نقش هدایت کننده و راهنما را عهده دار است، بیان داشت: این پایگاه عبادی سیاسی در این چهل سال به خوبی توانسته به نقش هدایت کننده و رهبری خود ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به حوادث اخیر در چند شهر کشور اشاره کرد و با بیان این که آشوبگران، فتنه گران و سلطنت طلبان به دنبال آن بودند که ایران اسلامی را به لبنان و عراقی دیگر تبدیل کنند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت، مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نماز جمعه پایگاهی مهم برای بیان دغدغه های فرهنگی، دینی، اجتماعی و اقتصادی است، بیان داشت: ائمه جمعه هر هفته با بیان این دغدغه ها در جامعه دانایی ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha