جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اولین نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های همسران و خانواده روحانیون خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عارفی با بیان این‌که روحانیت در دفاع از اسلام و انقلاب همه جا بوده و هست، تصریح کرد: همه این مسائل برای حفظ اسلام بوده و هست و لذا منتی بر سر هیچ کس نداشته و نداریم و از کسی هم توقع آنچنانی نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای همسران‌ و خانواده‌های طلاب در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اینکه هنرمندی‌ خانواده‌های طلاب در این نمایشگاه ستودنی است اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌ها از جمله صدا و سیما در بحث تبلیغ این امر مهم، کم‌کاری نموده‌ است، چرا که اندکی تبلیغ در خصوص این نمایشگاه، سبب ایجاد انگیزه بیشتر در این عزیزان و تغییر نگاه جامعه به خانواده طلاب می‌شود.

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند ضمن اشاره به صنایع دستی عرضه شده در این نمایشگاه توسط خانواده‌های طلاب عنوان کرد: از صدا سیما تقاضا می‌شود همانطور که به معرفی صنایع دستی برخی روستاهای دورافتاده استان می‌پردازند، از اینگونه نمایشگاه‌ها نیز گزارش تهیه و پخش کنند و به مردم نشان دهند، که خانواده‌های اهل دین و دیانت نیز بسیار هنرمند هستند.

وی با اشاره به مغفول ماندن طلاب و خانواده‌های شان در جامعه، اذعان داشت: تکلیف دولت روشن است، پس بنابراین خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید در تبیین و پخش اسلام از هیچ کوششی فروگذار کنند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند ضمن اشاره به نقش موثر روحانیت در جامعه، متذکر شد: بر کسی پوشیده نیست، که ماندگاری اسلام و انقلاب به جانفشانی روحانیت مربوط می‌شود؛ امثال آیت‌الله‌ غفاری‌ها برای حفظ اسلام، داخل زندان رژیم پهلوی پاهای‌شان با مته‌ برقی سوراخ می‌شد، به حدی که خانواده‌های این عزیزان قادر به دیدن این وضعیت نبودند.

حجت الاسلام و المسلمین عارفی با بیان این‌که روحانیت در دفاع از اسلام و انقلاب همه جا بوده و هست، ابراز کرد: همه این مسائل برای حفظ اسلام بوده و هست و لذا منتی بر سر هیچ کس نداشته و نداریم و از کسی هم توقع آنچنانی نداریم.
انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha