جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر حفظ صبوری مردم در شرایط فعلی، گفت: دولت با استفاده از نظر نخبگان، برای رونق تولید و جلوگیری از افزایش قیمت ها و کاهش تورم، به وظیفه قانونی خود عمل کند.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان گفت: مردم عزیز و با بصیرت کشورمان الحمدلله در تمام صحنه ها از جمله  در حوادث اخیر، علیه کسانی که برای تخریب اماکن  و اموال عمومی از اجانب دستور گرفته بودند، وارد میدان شده و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی، با بیان اینکه دشمنان و آشوبگران بدانند که اقدامات اخیر آنها همانند سایر توطئه هایی که طی چهل سال گذشته انجام دادند، مورد تنفر و انزجار عمومی واقع شد، اظهار کرد: ملت عزیز کشوران با پیروی از مکتب اهل بیت (ع) و ولایت و رهبری همواره آماده جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند.

 امام  جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: ملت ایران براساس آموزه های دینی هیچ موقع زیر بار زور استکبار جهانی نخواهد رفت و همچنان در برابر توطئه های دشمنان مقاومت می کند.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان با تاکید بر حفظ صبوری مردم در شرایط فعلی، گفت: دولت با استفاده از نظر نخبگان، برای رونق تولید و جلوگیری از افزایش قیمت ها و کاهش تورم، به وظیفه قانونی خود عمل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha