جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر و معاونین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود

حوزه/ مشاورعالی وزیر و دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش خواستار تهیه بانک اطلاعات قوی از محتواهای دینی و اعتقادی ویژه دانش آموزان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علیرضا حاجیان زاده در دیدار مدیر و معاونین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود استان قم اظهارکرد: استفاده مقطعی از امکانات آموزش و پرورش می تواند راهبرد خوبی در جبران امکانات باشد همچنین از تعامل مسئولان برای ظرفیت سازی در ارتقای فرصت ها باید استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ارتباط با حوزه، دارای ظرفیت های فراوانی است و می توان بر این اساس از ظرفیت این موسسه نیز بهره گیری کرد.

حاجیان زاده بیان کرد: در چند حوزه فعالیت ها را ساماندهی می کنیم و دبیرخانه برنامه ۵ ساله و رابطه با حوزه را تعریف کرده است که شامل تولید فکر و محتوا برای آموزش و پرورش متناسب با نیازهای کودکان و نوجوانان از سوی حوزه و تولید کتاب و مجلات، برگزاری اردوها و مسابقات است.

وی اظهار کرد: یکی از محتواهای مهم، مهدویت و سیره اهل بیت(ع) است باید بانک اطلاعاتی قوی از محتواهای دینی و اعتقادی داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف تربیتی خود دست یابیم.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد: شناسایی شبهات در دانش آموزان و پاسخگوئی به آن و احصای آسیب های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان و نسخه‌های عملیاتی اعزام مبلغین و کارشناسان در سطح مدارس و تغذیه فکری معلمان و مربیان با آموزش های دینی و ایجاد مدارس پیش حوزوی از جمله اقدامات ستاد همکاری ها بوده است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha