جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، معاون پژوهش حوزه‌ علمیه کرمان

حوزه / حجت الاسلام انجم شعاع از اعلام ۱۷۴ عنوان اولویت‌دار پژوهشی حوزه علمیه کرمان براساس بیانیه گام دوم انقلاب خبر دارد.

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، معاون پژوهش حوزه‌ علمیه کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، گفت: دغدغه این معاونت در تبیین و تعمیق مباحث مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبری اعلام شده بود، ما را بر آن داشت تا عناوین پژوهشی را به طور تخصصی از این بیانیه استخراج کنیم.

وی با بیان این که با دقت سعی کردیم تا تمامی بندهای این بیانیه را تبدیل به عناوین پژوهشی کنیم، ابراز داشت: این عناوین راهگشای محققین خواهد بود تا مسیر پژوهش‌های خود را بهتر بشناسند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان ادامه داد: سعی این معاونت بر آن است که جهت دهی مناسبی به پژوش‌ها در بین طلاب داده شود و در این راه از پژوهش‌های هم سو حمایت خواهیم کرد.

وی با کلیدی دانستن این ۱۷۴ عنوان در پیشبرد اهداف مباحث بیانیه گام دوم، اظهار کرد: این عناوین راهبرد مناسبی در مقابل پژوهشگران خواهد گذاشت.

حجت الاسلام انجم شعاع خاطرنشان کرد: شماره تلفن ثابت ۳۲۵۳۵۲۰۸ معاونت پژوهش استان کرمان آماده جهت مشاوره در این زمینه به پژوهشگران در ساعات اداری فعال خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha