جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: عده‌ای با برنامه‌ریزی قبلی می‌خواستند کشور را به آشوب بکشند، اما درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب تمام آرزو و برنامه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در پایان راهپیمایی مردم ارومیه در حمایت از بیانات رهبری و دفاع از اقتدار کشور، در ارومیه با بیان اینکه وجود رهبر تیزهوش و مردم زمان‌شناس ایران فتنه‌ها را خاموش کرده است، گفت: اسلام اقتدار یک حکومت را به دو محور توحید و حمایت مؤمنین منوط کرده است و این دو مسئله در کشور ما محقق شده است.

وی با تاکید بر این‌که دولتمردان و مسئولین باید منویات مقام معظم رهبری را در عمل پیاده کنند و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند، اضافه کرد: حضور مردم در حمایت از رهبری توطئه دشمن را خنثی کرده است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اجرایی این تصمیم عجولانه بود گفت: رهبر انقلاب از تصمیم سران سه قوه حمایت کرد و این به معنی تایید اجرای عجولانه این طرح نبود.

وی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است و مسئولین باید جوابگوی مشکلات معیشتی مردم باشند تصریح کرد: مردم نسبت به اوضاع اقتصادی و گرانی بنزین اعتراض دارند و حساب مردم از کسانی به دنبال آشوب هستند جدا است و این راهپمایی هم برای اعلان این مسئله می‌باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر برخورد شدید با آشوبگران، بیان داشت: مسئولین ضمن گوش دادن به انتقادات مردمی و حل مشکلات مردم لازم است با آشوبگران برخورد جدی کنند و مردم هوشیارانه مراقب اقدامات آشوبگرانه اشرار و ایادی استکبار باشند و اجازه نا امنی در جامعه را به احد الناسی ندهند.

وی افزود: انتقاد و اعتراض حق مسلم مردم است، اما نباید اجازه داد عده‌ای از این مسئله سوء استفاده کنند و با هوشیاری و بصیرت مردمی این ملت و کشور همیشه سربلند خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی تاکید کرد: تصمیمات مقام معظم رهبری به نفع مردم و به صلاح نظام است و اطاعت از رهبری بصیر، خبیر و آگاه موجب سربلندی کشور می‌شود، عده‌ای با برنامه‌ریزی قبلی می‌خواستند کشور را به فتنه بکشند اما فراست رهبری تمام آرزو و برنامه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد و فتنه را با کمک خدای متعال خاموش کرد و از این رحمت الهی باید شکرگزار بود.

وی در پایان گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی است و لزوم جنگ هم دفاع و مقاومت است و از این برهه هم با سربلندی بیرون آمده و پیروز خواهیم شد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha