جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: چنانچه بازرسها برای کنترل قیمت و بازار کم باشند، ما نیروی‌های بسیجی صالح و متدین کم نداریم و آن‌ها را وارد عمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، امروز در اجتماع عظیم امت حزب الله اهواز ضمن تشکر از حضور چشمگیر مردم و عشایر اهواز اظهارداشت: بنده خود با راهپیمایی کنندگان همراه بودم و به چشم اجتماع عظیم شما مردم ولایتمدار را دیدم. پیام این راهپیمایی در یک کلمه اعلام ارادت و حمایت و اطاعت مردم غیور اهوازی از مقام معظم رهبری است. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای درس خارج گفت: بیانات چند روز پیش مقام معظم رهبری مانند آب روی آتش بود. ایشان مردم را به آرامش دعوت کردند و از آن‌ها خواستند که صفوفشان را از اغتشاشگران جدا کنند که مردم همان روز مردم، بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر بیانات خود به مسأله گرانی بنزین و توابع آن پرداخت و گفت: نرخ کالاهای مورد احتیاج به بهانه‌ی گرانی بنزین به هیچ وجه مجاز نیست اضافه شود چون این بهانه‌ای بی‌اساس است.

وی افزود: مقرر شده که دولت مابه التفاوت عائد از افزایش قیمت بنزین را به مردم بدهد که تا کنون به حساب ۴٠ میلیون نفر واریز شده و ٢٠ میلیون نفر دیگر امشب به حسابشان واریز می‌شود. این یک گام مثبتی است مشروط به اینکه استمرار داشته باشد.

آیت‌الله موسوی جزایری، به جلسه روز پنج‌شنبه ائمه جمعه خوزستان که با حضور استاندار و فرمانده سپاه خوزستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: همه حضار در این جلسه به این قضیه که نباید گرانی بنزین به گرانی دیگر اجناس مورد احتیاج مردم منجر شود تاکید داشتند. ما به شما قول می دهیم همانطور که استاندار محترم به ما قول دادند که گرانی اجناس دیگر را تحمل نمی کنیم و در این امر بسیار جدی هستیم.

وی افزود: چنانچه بازرسها برای کنترل قیمت و بازار کم باشند، ما نیروی‌های بسیجی صالح و متدین کم نداریم و آن‌ها را وارد عمل می‌کنیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان گفت: از ریاست دادگستری می خواهم که مجازات‌ و تنبیه متخلفین اقتصادی باید بازدارنده باشد طوری که متخلف دیگر رغبت این را نداشته باشد که مخل اقتصاد و سبب گرانی برای مردم باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha