پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نوشهر

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران، پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف را نتیجه تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: از این پس نیز برای تداوم پیشرفت و حفظ عزت و اقتدار کشور باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه حکم فرما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج را اقدامی ماندگار از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز این نیروی مجاهد و مردمی نقش بسیار مهمی در عرصه های مختلف نظام اسلامی دارد.

وی از بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد انقلاب یاد کرد و افزود: امام خمینی(ره) این نهاد مردمی را با هدف دفاع و حراست از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی تشکیل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که بسیج در همه عرصه ها و صحنه های پس از انقلاب خوش درخشیدند، بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس گوشه ای از مجاهدت ها و جانفشانی های بسیجیان در راه حفظ انقلاب بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیروی مقام بسیج پس از هشت سال دفاع مقدس در عرصه سازندگی نیز کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتن، افزود: امروز باید خدمات ارزشمند و مجاهدت های این فرزندان انقلاب برای عموم جامعه به ویژه جوانان بیشتر تبیین شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از توطئه های دشمنان با هوشیاری، بصیرت و مجاهدت های بسیجیان خنثی شد، بیان داشت: بسیج و بسیجیان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، بسیج را نهادی انقلاب و برخواسته از متن ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان با اخلاص، ولایت مداری، بصیرت و تقوا در طول چهار دهه اخیر توانستند آثار و برکات ارزشمندی را از خود بر جای بگذارند.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف را نتیجه تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: از این پس نیز برای تداوم پیشرفت و حفظ عزت و اقتدار کشور باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه حکم فرما باشد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن تفکر بسیج را مانعی برای تحقق اهداف و برنامه های شوم خود در جامعه اسلامی می داند، بیان داشت: به همین دلیل یکی از اهداف مهم دشمن در کشورمان کمرنگ کردن تفکر اصیل و انقلابی بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود با بیان این که ایران اسلامی با تکیه بر تفکر بسیج، همه بحران ها و مشکلات سال های اخیر را با موفقیت و پیروزی پشت سرگذاشته است، افزود: به طور حتم اگر تفکر و فرهنگ بسیجی در میان همه مسؤولان کشور نهادینه شود به راحتی می توانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha